На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
68 587 618.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» є п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету – протокол № 89 від 13.05.2020р. (далі – Тендерна документація) електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639. Відповідно до п. 8 ч. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. В даному випадку банківська гарантія повинна містити дату, номер і назву тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Банківську гарантію № 920-20/35 від 22.04.2020р. В даній банківській гарантії зазначено, що тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету протокол № 75 від 15.04.2020р. Однак, Замовником 13.05.20209. були внесені зміни до Тендерної документації і було затверджено нову редакцію тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету – протокол № 89 від 13.05.2020р. Даний факт свідчить про недотримання ТОВ «Данко» вимог тендерної документації та, як наслідок, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Розділом ІІІ Тендерної документації передбачено, що Учасник-переможець згідно з положенням П.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження та роздруковану банківську гарантію із супровідним листом. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Гарантійний лист вих. № 488/9 від 10.04.2020р. в якому не зазначено, що Учасник гарантує саме протягом п’яти робочих днів, надати документи, передбачені Тендерною документацією, що не відповідає вимогам документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Додатком № 3 до Тендерної документації, передбачено, що залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, або договір на момент проведення закупівлі відсутній, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. Учасником ТОВ «Данко» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) № 27-12-19 від 27.12.2019р. Пунктом 1.1. Розділу «Предмет договору» Договору № 27-12-19 від 27.12.2019р. передбачено, що Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати науково-технічні послуги (виконати роботу): «Науково-технічний супровід, випробування матеріалів та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника», а Замовник зобов’язується прийняти надані послуги (роботи) та оплатити їх. Як вбачається із вищезазначеного Договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) № 27-12-19 від 27.12.2019р. укладено не за предметом закупівлі, адже відповідно до п. 22 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предметом закупівлі у даному випадку є закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Отже, з огляду на те, що договір на підтвердження залучення лабораторії укладено не за предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. Однак, в супереч вимог Тендерної документації лист-підтвердження від власника лабораторії ТОВ «НВП «ДВТЦ» щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт відступній у складі пропозиції Учасника. 4. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 2 Тендерної документації на кожну одиницю техніки учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право використання. Якщо Учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін надання послуг виконання робіт. Також Учасник повинен надати копію листа(-ів)-підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції, для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Інформації про перелік основних машин та механізмів вих. № 542/18 від 18.04.2020р. надано Договір оренди машин № 06/04/2020-05 від 06.04.2020р. , укладений між Учасником та ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ». Крім того, Учасником у складі своєї пропозиції надано лист вих. № 291/22 від 10.04.2020р. від ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ», адресований директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., в якому не зазначено предмет закупівлі, за яким ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» підтверджує дійсність Договору оренди машин № 06/04/2020-05 від 06.04.2020р., а також не заперечує використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг ТОВ «Данко» за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. Таким чином, з усього вищевикладеного випливає, що, по-перше, у листі вих. № 291/22 від 10.04.2020р. від ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не зазначено предмет закупівлі, що порушує вимоги тендерної документації, а, по-друге, даний лист адресовано директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., а не Замовнику. Тому Замовник не може встановити чи дійсно ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не має заперечень щодо залучення його машин та механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі на об’єкті ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі для підтвердження можливості поставки основних дорожньо-будівельних матеріалів, зобов’язаний надати транспортну схему (згідно Таблиці 4 тендерної документації). ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Транспортну схему вих. № 488/25 від 16.04.2020р., форма якої не відповідає вимогам Замовника, які встановлені у Тендерній документації (Таблиця № 4 до Тендерної документації). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6. Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати лист – згоду в довільній формі на погодження з умовами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Лист-згоду № 488/31 від 10.04.2020р., в якій ТОВ «Данко» погоджується лише з ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Таким чином, ТОВ «Данко» не погоджується в повному обсязі з умовами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 7. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 2 Тендерної документації на кожну одиницю техніки учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право використання. Якщо Учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін надання послуг виконання робіт. Також Учасник повинен надати копію листа(-ів)-підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції, для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Інформації про перелік основних машин та механізмів вих. № 542/18 від 18.04.2020р. надано Договір купівлі-продажу № 4543-S/11 від 10.12.2019р., укладений між Учасником, ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» та ПП зі спрощеним іноземним капіталом «ВІРТГЕН УКРАЇНА». Крім того, Учасником у складі своєї пропозиції надано лист вих. № 405/04 від 15.04.2020р. від ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», адресований директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., в якому не зазначено предмет закупівлі. Таким чином, з усього вищевикладеного випливає, що, по-перше, у листі вих. вих. № 405/04 від 15.04.2020р. від ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» не зазначено предмет закупівлі, що порушує вимоги тендерної документації, а, по-друге, даний лист адресовано директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., а не Замовнику. Тому Замовник не може встановити чи дійсно ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не має заперечень щодо залучення його машин та механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі на об’єкті ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 8. Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен гарантувати, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом 90 днів з дати її розкриття. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутній даний гарантійний лист, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Данко» вимогам Замовника. 9. Тендерною документацією передбачено, що Учасники, у складі пропозицій подають довідки в довільній формі, що містять згоду на умови проведення оцінки тендерних пропозицій. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутня дана довідка, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Данко» вимогам Замовника. Отже, керуючись пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» є п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету – протокол № 89 від 13.05.2020р. (далі – Тендерна документація) електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639. Відповідно до п. 8 ч. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. В даному випадку банківська гарантія повинна містити дату, номер і назву тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Банківську гарантію № 920-20/35 від 22.04.2020р. В даній банківській гарантії зазначено, що тендерна документація затверджена рішенням Тендерного комітету протокол № 75 від 15.04.2020р. Однак, Замовником 13.05.20209. були внесені зміни до Тендерної документації і було затверджено нову редакцію тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету – протокол № 89 від 13.05.2020р. Даний факт свідчить про недотримання ТОВ «Данко» вимог тендерної документації та, як наслідок, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Розділом ІІІ Тендерної документації передбачено, що Учасник-переможець згідно з положенням П.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (зі змінами) договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з метою підтвердження достовірності інформації, що міститься у документах тендерної пропозиції, надає Замовнику пакет документів щодо найбільш економічно вигідною (за результатами аукціону) договірної ціни для узгодження та роздруковану банківську гарантію із супровідним листом. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Гарантійний лист вих. № 488/9 від 10.04.2020р. в якому не зазначено, що Учасник гарантує саме протягом п’яти робочих днів, надати документи, передбачені Тендерною документацією, що не відповідає вимогам документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Додатком № 3 до Тендерної документації, передбачено, що залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, або договір на момент проведення закупівлі відсутній, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. Учасником ТОВ «Данко» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) № 27-12-19 від 27.12.2019р. Пунктом 1.1. Розділу «Предмет договору» Договору № 27-12-19 від 27.12.2019р. передбачено, що Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати науково-технічні послуги (виконати роботу): «Науково-технічний супровід, випробування матеріалів та контроль якості виконання робіт з ремонту автомобільних доріг на об’єктах Замовника», а Замовник зобов’язується прийняти надані послуги (роботи) та оплатити їх. Як вбачається із вищезазначеного Договір на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) № 27-12-19 від 27.12.2019р. укладено не за предметом закупівлі, адже відповідно до п. 22 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предметом закупівлі у даному випадку є закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Отже, з огляду на те, що договір на підтвердження залучення лабораторії укладено не за предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. Однак, в супереч вимог Тендерної документації лист-підтвердження від власника лабораторії ТОВ «НВП «ДВТЦ» щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт відступній у складі пропозиції Учасника. 4. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 2 Тендерної документації на кожну одиницю техніки учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право використання. Якщо Учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін надання послуг виконання робіт. Також Учасник повинен надати копію листа(-ів)-підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції, для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Інформації про перелік основних машин та механізмів вих. № 542/18 від 18.04.2020р. надано Договір оренди машин № 06/04/2020-05 від 06.04.2020р. , укладений між Учасником та ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ». Крім того, Учасником у складі своєї пропозиції надано лист вих. № 291/22 від 10.04.2020р. від ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ», адресований директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., в якому не зазначено предмет закупівлі, за яким ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» підтверджує дійсність Договору оренди машин № 06/04/2020-05 від 06.04.2020р., а також не заперечує використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг ТОВ «Данко» за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. Таким чином, з усього вищевикладеного випливає, що, по-перше, у листі вих. № 291/22 від 10.04.2020р. від ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не зазначено предмет закупівлі, що порушує вимоги тендерної документації, а, по-друге, даний лист адресовано директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., а не Замовнику. Тому Замовник не може встановити чи дійсно ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не має заперечень щодо залучення його машин та механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі на об’єкті ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі для підтвердження можливості поставки основних дорожньо-будівельних матеріалів, зобов’язаний надати транспортну схему (згідно Таблиці 4 тендерної документації). ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Транспортну схему вих. № 488/25 від 16.04.2020р., форма якої не відповідає вимогам Замовника, які встановлені у Тендерній документації (Таблиця № 4 до Тендерної документації). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6. Тендерною документацією передбачено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати лист – згоду в довільній формі на погодження з умовами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції надано Лист-згоду № 488/31 від 10.04.2020р., в якій ТОВ «Данко» погоджується лише з ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Таким чином, ТОВ «Данко» не погоджується в повному обсязі з умовами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 7. Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 2 Тендерної документації на кожну одиницю техніки учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право використання. Якщо Учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін надання послуг виконання робіт. Також Учасник повинен надати копію листа(-ів)-підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну виконання робіт. ТОВ «Данко» у складі своєї пропозиції, для підтвердження машин та механізмів, зазначених в Інформації про перелік основних машин та механізмів вих. № 542/18 від 18.04.2020р. надано Договір купівлі-продажу № 4543-S/11 від 10.12.2019р., укладений між Учасником, ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» та ПП зі спрощеним іноземним капіталом «ВІРТГЕН УКРАЇНА». Крім того, Учасником у складі своєї пропозиції надано лист вих. № 405/04 від 15.04.2020р. від ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», адресований директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., в якому не зазначено предмет закупівлі. Таким чином, з усього вищевикладеного випливає, що, по-перше, у листі вих. вих. № 405/04 від 15.04.2020р. від ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» не зазначено предмет закупівлі, що порушує вимоги тендерної документації, а, по-друге, даний лист адресовано директору ТОВ «Данко» Бебіх Ю.С., а не Замовнику. Тому Замовник не може встановити чи дійсно ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» не має заперечень щодо залучення його машин та механізмів для виконання робіт за предметом закупівлі на об’єкті ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 8. Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен гарантувати, що його тендерна пропозиція буде дійсною протягом 90 днів з дати її розкриття. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутній даний гарантійний лист, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Данко» вимогам Замовника. 9. Тендерною документацією передбачено, що Учасники, у складі пропозицій подають довідки в довільній формі, що містять згоду на умови проведення оцінки тендерних пропозицій. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відсутня дана довідка, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Данко» вимогам Замовника. Отже, керуючись пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 32727466 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Механізаторів, буд. 2, офіс 111 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Григорщук Ірина Вікторівна |
Телефон | +380503840089 |
Ел. пошта | finance@danko.in |
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації . та іншим вимогам. Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» є пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.. 16, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, а також якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електрона банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 2 000 000, 00 грн. (два мільйона гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія, цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» в наявності банківська гарантія, що жодним чином не відноситься до процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), адже видана на зовсім іншу закупівлю та не може прийматися до уваги членів тендерного комітету. Наявна в складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» банківська гарантія № 0GO204351/OD від 28.04.2020р. видана ПАТ «МТБ БАНК» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не може бути зарахована членами тендерного комітету, адже стосується зовсім іншої закупівлі. Враховуючи викладене вище, замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо ним не надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося відповідно до п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вищевикладеним, ТОВ «ГРАНІТ-001» не надано забезпечення тендерної пропозиції, що вимагалось умовами тендерної документації Замовника. 2. Додатком № 3 до Тендерної документації, передбачено, що залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, або договір на момент проведення закупівлі відсутній, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Договір про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. Пунктом 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» Договору про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов’язок надати Замовнику послуги лабораторією ТОВ «БК «Дорлідер» для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, випробувань по дослідженню фізико-механічних характеристик дорожньо-будівельних матеріалів, підбору складу асфальтобетонної суміші та щебенево-піщаної суміші по типах і проведення інших видів досліджень. Як вбачається із вищезазначеного Договір про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. укладено не за предметом закупівлі, адже відповідно до п. 22 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предметом закупівлі у даному випадку є закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Отже, з огляду на те, що договір на підтвердження залучення лабораторії укладено не за предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. 3. ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї пропозиції надано Лист-підтвердження вих. № 13 від 06.04.2020р., в якому зазначено, що ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» не заперечує проти залучення його служби контролю (лабораторії) під час надання послуг учасником ТОВ «ГРАНІТ-001» протягом усього терміну надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». Наявний у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» Лист-підтвердження вих. № 13 від 06.04.2020р., виданий ТОВ «БК «Дорлідер» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не може бути зарахований членами тендерного комітету, адже стосується зовсім іншої закупівлі. Враховуючи викладене вище, замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Додатком № 3 до Тендерної документації передбачено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази включає в себе не лише техніку, а і наявність приміщення в Учасника (власного або орендованого), що підтверджується відповідним документом, що підтверджує право власності/користування тощо. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-001» надано Інформацію про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки від 16.04.2020 року вих. № 95, в якій у підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям надано інформацію, в тому числі стосовно оренди виробничої бази, офісного приміщення та складського приміщення на підставі Договору оренди № 10/03/-ДО від 10.03.2020 року. На підтвердження наявності приміщення Учасником у своїй тендерній документації надано копію Договору №10/03/-ДО від 10.03.2020 року, укладеного між ТОВ «СПМК-17» (Орендодавець) та Учасником (Орендар). Предметом якого є наступне: «Орендодавець передає, а Орендар бере у тимчасове володіння та користування: виробнича база 600 кв. м., офісне приміщення 100 кв. м., складське приміщення площею 300 кв. м., які знаходяться за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, 21-й км Старокиївського шосе, будинок 30А, з усіма під’їздами на територію та з можливістю складування матеріалів, базування техніки, машин». Крім того, Замовником у тендерній документації вимагалося від Учасника надання гарантійного листа, яким буде гарантувати відсутність арештів на техніку та матеріального-технічну базу, яка буде залучатись до виконання робіт. Так, на підтвердження виконання вказаної вимоги Тендерної документації Учасником надано гарантійний лист вих. № 69 від 08.04.2020 року, яким ТОВ «ГРАНІТ-001» гарантує відсутність арештів на техніку та матеріально-технічну базу, яка буде залучатися для виконання робіт. Разом з тим, відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагалося надання листа-гарантії стосовно того, що Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. ТОВ «ГРАНІТ-001» Листом-гарантією щодо достовірності надання інформації вих. 18 від 09.04.2020р. підтвердив вищевказані вимоги. Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовником було здійснено перевірку достовірності інформації та документів наданих Учасником. В ході перевірки Замовником інформації, наданої ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї пропозиції, було встановлено, що постановою державного виконавця, про арешт майна боржника № 58581265 від 17.05.2019р., Лиманського РВ ДВС ГТУЮ в Одеській області було накладено арешт на все нерухоме майно ТОВ «СПМК-17», що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта ТОВ «СПМК-17» № 209557489 від 20.05.2020 року, номер запису обтяження: 31590977 (додається). Тобто, по-перше, на орендоване Учасником майно у ТОВ «СПМК-17», яке він надає у підтвердження наявності матеріально-технічної бази, у своїй тендерній пропозиції, накладено арешт. По-друге, Учасник у своїй тендерній пропозиції надав не достовірну інформацію, чим порушив вимоги тендерної документації. Згідно ст. 48 Закону України «Про виконавче провадження», звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті, вилученні (списанні коштів з рахунків) та примусовій реалізації. Статтею 56 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що арешт майна (коштів) боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Арешт на майно (кошти) боржника накладається виконавцем шляхом винесення постанови про арешт майна (коштів) боржника або про опис та арешт майна (коштів) боржника. Стаття 57 вказаного Закону передбачено порядок визначення вартості майна боржника, а саме визначення вартості здійснюється за взаємною згодою сторонами виконавчого провадження. У разі якщо сторони виконавчого провадження, а також заставодержатель у 10-денний строк з дня винесення виконавцем постанови про арешт майна боржника не досягли згоди щодо вартості майна та письмово не повідомили виконавця про визначену ними вартість майна, виконавець самостійно визначає вартість майна боржника. Для проведення оцінки за регульованими цінами, оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден виконавець залучає суб’єкта оціночної діяльності - суб’єкта господарювання. Після проведення оцінки вартості майна боржника останнє передається на реалізацію. Законом України «Про виконавче провадження» передбачено послідовний механізм звернення стягнення на майно боржника, а накладення на нього арешту є початком (першим етапом) звернення стягнення на майно боржника. Тобто накладення арешту на майно боржника говорить про те, що воно може бути реалізоване в рамках виконавчого провадження з метою реального виконання виконавчого документа. Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, по-перше, ТОВ «ГРАНІТ-001» зазначило у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою, а саме: Учасником надано довідку про відсутність арештів на техніку та матеріально-технічну базу, хоча такі арешти наявні, а, по-друге, Учасник Листом-гарантією щодо достовірності надання інформації вих. 18 від 09.04.2020р. вказав, що ТОВ «ГРАНІТ-001» несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню, тому що Учасник не підтвердив належним чином такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію. Отже, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації . та іншим вимогам. Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» є пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.. 16, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, а також якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог Розділу ІІІ п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електрона банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 2 000 000, 00 грн. (два мільйона гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія, цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» в наявності банківська гарантія, що жодним чином не відноситься до процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), адже видана на зовсім іншу закупівлю та не може прийматися до уваги членів тендерного комітету. Наявна в складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» банківська гарантія № 0GO204351/OD від 28.04.2020р. видана ПАТ «МТБ БАНК» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не може бути зарахована членами тендерного комітету, адже стосується зовсім іншої закупівлі. Враховуючи викладене вище, замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо ним не надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося відповідно до п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вищевикладеним, ТОВ «ГРАНІТ-001» не надано забезпечення тендерної пропозиції, що вимагалось умовами тендерної документації Замовника. 2. Додатком № 3 до Тендерної документації, передбачено, що залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, або договір на момент проведення закупівлі відсутній, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Договір про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. Пунктом 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» Договору про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе обов’язок надати Замовнику послуги лабораторією ТОВ «БК «Дорлідер» для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, випробувань по дослідженню фізико-механічних характеристик дорожньо-будівельних матеріалів, підбору складу асфальтобетонної суміші та щебенево-піщаної суміші по типах і проведення інших видів досліджень. Як вбачається із вищезазначеного Договір про надання послуг лабораторії № 01/10-Л від 01.10.2019р. укладено не за предметом закупівлі, адже відповідно до п. 22 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предметом закупівлі у даному випадку є закупівля послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зінківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Отже, з огляду на те, що договір на підтвердження залучення лабораторії укладено не за предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. 3. ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї пропозиції надано Лист-підтвердження вих. № 13 від 06.04.2020р., в якому зазначено, що ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» не заперечує проти залучення його служби контролю (лабораторії) під час надання послуг учасником ТОВ «ГРАНІТ-001» протягом усього терміну надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». Наявний у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001» Лист-підтвердження вих. № 13 від 06.04.2020р., виданий ТОВ «БК «Дорлідер» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000- км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не може бути зарахований членами тендерного комітету, адже стосується зовсім іншої закупівлі. Враховуючи викладене вище, замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Додатком № 3 до Тендерної документації передбачено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази включає в себе не лише техніку, а і наявність приміщення в Учасника (власного або орендованого), що підтверджується відповідним документом, що підтверджує право власності/користування тощо. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-001» надано Інформацію про наявність виробничої бази та/або асфальтованого майданчика для складування та зберігання матеріалів та базування дорожньої техніки від 16.04.2020 року вих. № 95, в якій у підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям надано інформацію, в тому числі стосовно оренди виробничої бази, офісного приміщення та складського приміщення на підставі Договору оренди № 10/03/-ДО від 10.03.2020 року. На підтвердження наявності приміщення Учасником у своїй тендерній документації надано копію Договору №10/03/-ДО від 10.03.2020 року, укладеного між ТОВ «СПМК-17» (Орендодавець) та Учасником (Орендар). Предметом якого є наступне: «Орендодавець передає, а Орендар бере у тимчасове володіння та користування: виробнича база 600 кв. м., офісне приміщення 100 кв. м., складське приміщення площею 300 кв. м., які знаходяться за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, 21-й км Старокиївського шосе, будинок 30А, з усіма під’їздами на територію та з можливістю складування матеріалів, базування техніки, машин». Крім того, Замовником у тендерній документації вимагалося від Учасника надання гарантійного листа, яким буде гарантувати відсутність арештів на техніку та матеріального-технічну базу, яка буде залучатись до виконання робіт. Так, на підтвердження виконання вказаної вимоги Тендерної документації Учасником надано гарантійний лист вих. № 69 від 08.04.2020 року, яким ТОВ «ГРАНІТ-001» гарантує відсутність арештів на техніку та матеріально-технічну базу, яка буде залучатися для виконання робіт. Разом з тим, відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вимагалося надання листа-гарантії стосовно того, що Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. ТОВ «ГРАНІТ-001» Листом-гарантією щодо достовірності надання інформації вих. 18 від 09.04.2020р. підтвердив вищевказані вимоги. Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовником було здійснено перевірку достовірності інформації та документів наданих Учасником. В ході перевірки Замовником інформації, наданої ТОВ «ГРАНІТ-001» у складі своєї пропозиції, було встановлено, що постановою державного виконавця, про арешт майна боржника № 58581265 від 17.05.2019р., Лиманського РВ ДВС ГТУЮ в Одеській області було накладено арешт на все нерухоме майно ТОВ «СПМК-17», що підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта ТОВ «СПМК-17» № 209557489 від 20.05.2020 року, номер запису обтяження: 31590977 (додається). Тобто, по-перше, на орендоване Учасником майно у ТОВ «СПМК-17», яке він надає у підтвердження наявності матеріально-технічної бази, у своїй тендерній пропозиції, накладено арешт. По-друге, Учасник у своїй тендерній пропозиції надав не достовірну інформацію, чим порушив вимоги тендерної документації. Згідно ст. 48 Закону України «Про виконавче провадження», звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті, вилученні (списанні коштів з рахунків) та примусовій реалізації. Статтею 56 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що арешт майна (коштів) боржника застосовується для забезпечення реального виконання рішення. Арешт на майно (кошти) боржника накладається виконавцем шляхом винесення постанови про арешт майна (коштів) боржника або про опис та арешт майна (коштів) боржника. Стаття 57 вказаного Закону передбачено порядок визначення вартості майна боржника, а саме визначення вартості здійснюється за взаємною згодою сторонами виконавчого провадження. У разі якщо сторони виконавчого провадження, а також заставодержатель у 10-денний строк з дня винесення виконавцем постанови про арешт майна боржника не досягли згоди щодо вартості майна та письмово не повідомили виконавця про визначену ними вартість майна, виконавець самостійно визначає вартість майна боржника. Для проведення оцінки за регульованими цінами, оцінки нерухомого майна, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден виконавець залучає суб’єкта оціночної діяльності - суб’єкта господарювання. Після проведення оцінки вартості майна боржника останнє передається на реалізацію. Законом України «Про виконавче провадження» передбачено послідовний механізм звернення стягнення на майно боржника, а накладення на нього арешту є початком (першим етапом) звернення стягнення на майно боржника. Тобто накладення арешту на майно боржника говорить про те, що воно може бути реалізоване в рамках виконавчого провадження з метою реального виконання виконавчого документа. Таким чином, на підставі всього вищевикладеного, по-перше, ТОВ «ГРАНІТ-001» зазначило у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою, а саме: Учасником надано довідку про відсутність арештів на техніку та матеріально-технічну базу, хоча такі арешти наявні, а, по-друге, Учасник Листом-гарантією щодо достовірності надання інформації вих. 18 від 09.04.2020р. вказав, що ТОВ «ГРАНІТ-001» несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню, тому що Учасник не підтвердив належним чином такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію. Отже, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 42751872 |
---|---|
Поштова адреса | 67570, Україна, Одеська область, Лиманський район смт Чорноморське, вул. Гвардійська, буд. 43, кв. 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Западня Віталій Валерійович |
Телефон | +380931400845 |
Ел. пошта | granit-001@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33658865 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65009, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГЕНУЕЗЬКА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
Телефон | 0487847530 |
Ел. пошта | DRskill100@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40511881 |
---|---|
Поштова адреса | 02081, Україна, Київська область, м. Київ, вул. ЗДОЛБУНІВСЬКА, буд. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максименко Р.В. |
Телефон | +380679383136 |
Ел. пошта | 9383136@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-13-002332-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 68 587 618.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 858.76 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 2 000 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 травня, 22:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 травня, 22:00 |
Дата останніх змін | 23 червня, 15:43 |
Аукціон |
11 червня, 14:29 Переглянути |
Заходи із захисту довкілляРівень використання відходів виробництва та дорожньо -будівельних матеріалів, отриманих з їх використанням як заповнювачів |
19425 м2 — 30% 17000 м2 — 20% 15000 м2 — 10% менше 12000 м2 — 0% |
---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками)The current average repair of the road of general using of local importance О1702368 Gadyach-Opishnya on the site km0+000-km61+050 of the Zinkivskyi and Gadyatskyi districts of the Poltava region (separate sites)1 послуга Адреса поставки: 38100, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050, Зіньківського та Гадяцького районів Строк: до 31.12.2020 13:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу у сумі, що не перевищує 30% від суми бюджетних зобов'язань Договору на поточний рік (від сум виділених розпорядниками коштів) на підставі наданих рахунків – фактур та наданих підтверджуючих платіжних документів (документи, що підтверджують факт оплати Підрядником матеріалів, конструкцій, виробів тощо).
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41984916 |
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Ім'я |
Басан Олексій Ігорович ( ) |
Телефон | +380532502661 |
Ел. пошта | abasan@ukr.net |