На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 045 779.63 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37349230 |
---|---|
Поштова адреса | 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Раневицька, 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шейн Сергій Анатолійович |
Телефон | +380971375248 |
Ел. пошта | uenergo@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 14094559 |
---|---|
Поштова адреса | 61128, Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау, 151 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Писарук Сергій Михайлович |
Телефон | 380577154401,380577154401 |
Ел. пошта | kanc@remhidromash.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-19-002405-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 045 779.63 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 457.80 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 228.00 UAH |
Період уточнень | до 24 березня, 17:30 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 березня, 17:36 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 11:47 |
Аукціон |
27 березня, 14:57 Переглянути |
Умови оплати |
Попередня оплата (аванс) — 0% Відсутність попередньої оплати (авансу) — 5% |
---|---|
Відтермінування оплати на виконані роботи |
Відтермінування оплати на строк до 45 календарних днів — 0% Відтермінування оплати на строк від 46 календарних днів і більше — 5% |
Наявність фахівців відповідної кваліфікації з поданням підтверджувальних документів |
Наявність працівників, що знаходяться в трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (надання копій цивільно-правових договорів) — 0% Наявність 5 (п'яти) і більше осіб (фахівців відповідної кваліфікації) у штаті підприємства для виконання робіт з урахуванням предмета закупівлі з наданням форми 1-ДФ з відміткою в податковій інспекції — 10% |
Досвід виконання аналогічних робіт підприємством |
Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 1 до 35 місяців — 0% Надання договорів на виконання аналогічних робіт строком від 36 місяців і більше — 10% |
Роботи з відновлення ресурсу трансформатора Т-11 типу ТРДНС-40000/35 на ТЕЦ-5, інв. № ТЦ5-10400020318 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)1 лот Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.07.2020 00:07 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі до 18% від загальної ціни Договору на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 10 робочих днів від дня укладення Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, якій стає невід’ємною частиною Договору, про використання авансових коштів разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та відсотків річних.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 18.00%
Подальша оплата Замовником за виконані роботи проводиться після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка форма КБ-3) у термін до 45 календарних днів з врахуванням суми отриманого авансу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 82.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40538421 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, площа І. Франка, 5 |
Ім'я |
Дехтяренко Наталія Борисівна |
Телефон | 380442076176 |
Ел. пошта | vtp.kte@gmail.com |