На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Реконструкція об'єкту в межах реального фінансування.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 26 березня, 14:15
Опис
Під час оголошення процедури закупівлі були допущені порушення законодавства з питань публічних закупівель, які необхідно усунути
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-25-002309-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 31 759 397.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 317 593.97 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 158 797.00 UAH |
Період уточнень | до 31 березня, 20:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 26 березня, 14:15 |
Початок аукціону: | 13 квітня, 14:57 |
Реконструкція Сутисківського ДНЗ "Пролісок" по вул.Гагаріна,10 в с.м.т.Сутиски Тиврівського району Вінницької області (коригування) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 23320, Україна, Вінницька область, смт. Сутиски, Гагаріна, 10 Строк: до 15.07.2022 00:07 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Бюджетні зобов’язання Замовника виникають за наявності та в обсягах бюджетного призначення на відповідний рік в межах реального фінансування. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) підписаних обома сторонами. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 № 1074 попередня оплата в розмірі до 30 % перераховується на рахунок, відкритий Підрядником в Державній казначейській службі України м. Київ, код банку 820172. Підрядник зобов’язаний використати отриманий аванс на придбання і поставку необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів. На протязі трьох місяців після отримання авансу (але в будь-якому випадку до 28 грудня бюджетного року, в якому отримано аванс) Підрядник зобов’язаний надати Замовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів з підтвердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по формі КБ-2в, КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. Аванс виплачується на протязі 5 робочих днів з початку виконання робіт за умови суворого дотримання графіка виконання робіт, в разі призупинення будівництва, строк виплати авансу збільшується. По закінченні тримісячного терміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 10.00%
Замовник здійснює на розрахунковий рахунок Підрядника проміжні платежі за виконані роботи на підставі актів ф. КБ-3, КБ-2в. Бюджетні зобов’язання Замовника виникають за наявності та в обсягах бюджетного призначення на відповідний рік в межах реального фінансування. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), шляхом проміжних платежів в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та після поступлення коштів на рахунок Замовника для оплати даних робіт. Замовник має право зменшувати суму перерахування за виконані роботи на вартість робіт, що виконані з порушенням діючих норм і правил на період до усунення цих порушень. При кінцевих розрахунках Замовник може утримати вартість робіт, які виконані з вини Підрядника з недоробками і дефектами, що зафіксовані відповідним актом при прийманні об’єкта в експлуатацію. Протягом встановлених цим актом строків Підрядник повинен усунути виявленні порушення і після цього Замовник перераховує утримані суми.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочих днів
Розмір оплати: 90.00%
Назва організації | Сутисківська селищна рада |
Повна назва організації | Сутисківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ | 04326282 |
Назва організації | Сутисківська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04326282 |
Поштова адреса | 23320, Україна, Вінницька область, смт. Сутиски, проспект Перемоги, 21 |
Ім'я |
Шарафіна Світлана |
Телефон | +380435528194 |
Ел. пошта | sutysky_rada_tender@ukr.net |