На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
565 976.40 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-26-000916-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 565 976.40 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 26 березня, 15:18 |
---|
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №43 (санвузли), за адресою вул. Різдвяна, 7а в м. Черкаси1 робота Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Різдвяна, 7а Строк: до 31.12.2020 15:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником, Платником актів виконаних робіт за формою № КБ-2в, № КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору Платник перераховує Підряднику аванс в розмірі 50% від ціни, який Підрядник зобов'язується використати на придбання і постачання на Об'єкт необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36299692 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Ім'я |
Бобер Денис Олександрович (Bober Dennis ) |
Телефон | +380472373386 |
Ел. пошта | BELOV_BOGDAN@ukr.net |