На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-02-001269-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 74 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 2 квітня, 11:57 |
---|
поточний ремонт дороги без твердого покриття по вулиці Квітки Основ'яненка в м.Сарни, Рівненської області1 послуга Адреса поставки: 34500, Україна, Рівненська область, Сарни, Широка,31 Строк: до 25.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Підрядник після погодження з Замовником обсягів виконаних робіт передає Замовнику Довідку про вартість будівельних робіт та витрат і акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-3, КБ-2В), до акту приймання виконаних будівельних робіт додається підсумкова відомість ресурсів. Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання акту приймання виконаних будівельних робіт зобов’язується направити Підряднику підписаний акт приймання виконаних будівельних робіт і протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання акту приймання виконаних будівельних робіт завершити виконання своїх фінансових зобов’язань або направити Підряднику протокол розходжень. В разі направлення Замовником протоколу розходжень до актів приймання виконаних будівельних робіт Підрядник зобов’язується забезпечити виконання зауважень, пропозицій Замовника згідно протоколу розходжень, щодо виявлених недоліків у виконаних роботах (усунення недоліків) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх отримання. В разі необґрунтованої відмови Підрядника щодо усунення виявлених недоліків у виконаних роботах, згідно вимог цього пункту Договору, Замовник має право ініціювати розірвання цього Договору без здійснення оплати робіт виконаних з недоліками (неналежним чином та якості) або здійснювати нарахування штрафних санкцій за кожен день (починаючи з дня закінчення терміну щодо усунення недоліків) прострочення усунення виявлених недоліків в розмірі 0,01 відсотка від суми визначеної в пункті 3.1 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сарненська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04057770 |
Поштова адреса | 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка, 31 |
Ім'я |
Алла Захарчук |
Телефон | +380365535146 |
Ел. пошта | miskaradas@gmail.com |