На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 102 377.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Клас наслідків - СС2, строк виконання робіт відповідно до проекту 300 календарних днів.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37800423 |
---|---|
Поштова адреса | 93118, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вулиця Орджонікідзе, будинок 126, кімната 73. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лесик Михайло Володимирович |
Телефон | +380999842111 |
Ел. пошта | ooolisk82@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31337717 |
---|---|
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 21, квартира 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Сергєєв |
Телефон | +380504759726 |
Ел. пошта | soenergoremont@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-07-003853-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 102 377.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 303 071.33 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 41 000.00 UAH |
Період уточнень | до 12 квітня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 23:00 |
Дата останніх змін | 9 травня, 00:02 |
Аукціон |
23 квітня, 12:47 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 квітня, 12:26 |
"Реконструкція системи водопостачання смт. Нікольське Донецької області" (продовження робіт)1 робота Адреса поставки: 87000, Україна, Донецька область, смт Нікольське, . Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
Тип оплати: Аванс
Період: 360 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Дмитро Віталійович Михайлюк |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | mykhaylyuk.d@ukr.net |