На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 255 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами розгляду пропозиції ДП «Сумський облавтодор» встановлено наступне. 1) Відповідно до п. 1.2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні учасником в тендерній пропозиції персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції ДП «Сумський облавтодор» містяться дипломи працівників (Довженко В.М., Кадурін М.І., Потійко М.М., Нехрюк А.В., Семененко В.В., Науменко О.М., П’ятко А.О., Бондаренко О.Я., Сегида С.І.), які є персональними даними фізичної особи, проте листи-згоди на обробку персональних даних працівників підприємства, персональні дані яких подані у складі тендерної пропозиції відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині. 2) Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає, крім іншого, довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відкриття рахунку та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). На виконання вказаних вимог учасником торгів надано довідки з обслуговуючих банків про відсутність заборгованості за кредитами, при цьому довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відкриття рахунку відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція учасника ДП «Сумський облавтодор» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3) Відповідно до п.5.3 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема, довідку в довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до п. 1.10. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону. На виконання вимог тендерної документації ДП «Сумський облавтодор» надано інформаційну довідку від 14.05.2020 №518/4 щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частин 1 і 2 статті 17 Закону та гарантійний лист від 14.05.2020 №518/2 щодо надання в складi тендерної пропозицiї достовiрної iнформацiї в документах, що пiдтверджують вiдповiднiсть квалiфiкацiйним критерiям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону. При цьому, відповідно до даних електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» станом на момент складання довідки від 14.05.2020 №518/4 та гарантійного листа від 14.05.2020 №518/2 та на момент розкриття тендерної пропозиції - 18.05.2020, ДП «Сумський облавтодор» має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Керуючись статтею 28 Закону ДП «Дороги Сумщини» до Харківського управління Офісу великих платників податків ДПС направлено запити від 15.05.2020 №1176 та від 19.05.2020 №1189 щодо надання інформації про наявність або відсутність податкового боргу у ДП «Сумський облавтодор» станом на 14.05.2020 та 18.05.2020 року. Листами від 22.05.2020 та від 25.05.2020 Харківським управлінням Офісу великих платників податків ДПС повідомлено, що запитувана інформація є внутрівідомчою службовою інформацію та роз’яснено про можливість отримання інформації про потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків за допомогою електронних сервісів дистанційного обслуговування, насамперед сервісу «Дізнайся більше про свого партнера» ДПС України, що раніше і було зроблено Замовником. Отже, на момент подання та розкриття тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі - ДП «Сумський облавтодор» мав заборгованость із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а в листах від 14.05.2020 №518/4 та від 14.05.2020 №518/2 надав недостовірну інформації в частині відсутності заборгованості. Відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону. У зв’язку з зазначеним пропонується відхилити тендерну пропозицію ДП «Сумський облавтодор» на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону у зв’язку з наявними підставами, зазначеними у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону, зокрема наявністю податкового боргу на момент розкриття тендерної пропозиції – 18.05.2020 року та поданням недостовірної інформації в листах від 14.05.2020 №518/4 та від 14.05.2020 №518/2.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції ДП «Сумський облавтодор» встановлено наступне. 1) Відповідно до п. 1.2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні учасником в тендерній пропозиції персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції ДП «Сумський облавтодор» містяться дипломи працівників (Довженко В.М., Кадурін М.І., Потійко М.М., Нехрюк А.В., Семененко В.В., Науменко О.М., П’ятко А.О., Бондаренко О.Я., Сегида С.І.), які є персональними даними фізичної особи, проте листи-згоди на обробку персональних даних працівників підприємства, персональні дані яких подані у складі тендерної пропозиції відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині. 2) Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає, крім іншого, довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відкриття рахунку та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). На виконання вказаних вимог учасником торгів надано довідки з обслуговуючих банків про відсутність заборгованості за кредитами, при цьому довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відкриття рахунку відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція учасника ДП «Сумський облавтодор» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3) Відповідно до п.5.3 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема, довідку в довільній формі про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до п. 1.10. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону. На виконання вимог тендерної документації ДП «Сумський облавтодор» надано інформаційну довідку від 14.05.2020 №518/4 щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у частин 1 і 2 статті 17 Закону та гарантійний лист від 14.05.2020 №518/2 щодо надання в складi тендерної пропозицiї достовiрної iнформацiї в документах, що пiдтверджують вiдповiднiсть квалiфiкацiйним критерiям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону. При цьому, відповідно до даних електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» станом на момент складання довідки від 14.05.2020 №518/4 та гарантійного листа від 14.05.2020 №518/2 та на момент розкриття тендерної пропозиції - 18.05.2020, ДП «Сумський облавтодор» має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Керуючись статтею 28 Закону ДП «Дороги Сумщини» до Харківського управління Офісу великих платників податків ДПС направлено запити від 15.05.2020 №1176 та від 19.05.2020 №1189 щодо надання інформації про наявність або відсутність податкового боргу у ДП «Сумський облавтодор» станом на 14.05.2020 та 18.05.2020 року. Листами від 22.05.2020 та від 25.05.2020 Харківським управлінням Офісу великих платників податків ДПС повідомлено, що запитувана інформація є внутрівідомчою службовою інформацію та роз’яснено про можливість отримання інформації про потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків за допомогою електронних сервісів дистанційного обслуговування, насамперед сервісу «Дізнайся більше про свого партнера» ДПС України, що раніше і було зроблено Замовником. Отже, на момент подання та розкриття тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі - ДП «Сумський облавтодор» мав заборгованость із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а в листах від 14.05.2020 №518/4 та від 14.05.2020 №518/2 надав недостовірну інформації в частині відсутності заборгованості. Відповідно до частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону. У зв’язку з зазначеним пропонується відхилити тендерну пропозицію ДП «Сумський облавтодор» на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону у зв’язку з наявними підставами, зазначеними у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону, зокрема наявністю податкового боргу на момент розкриття тендерної пропозиції – 18.05.2020 року та поданням недостовірної інформації в листах від 14.05.2020 №518/4 та від 14.05.2020 №518/2.
Код ЄДРПОУ | 31931024 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Сумська область, м.Суми,40002,Сумська область,вул.Роменська,буд.79/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жанна Олексіївна Смірнова |
Телефон | |
Ел. пошта | tender_sumy_oblad@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням від 24.06.2020 №12564-р/пк-пз за процедурою закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) зобов’язала Державне підприємство «Дороги Сумщини» скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД»/
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням від 24.06.2020 №12564-р/пк-пз за процедурою закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) зобов’язала Державне підприємство «Дороги Сумщини» скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД»/
Код ЄДРПОУ | 38256839 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій Куковенко |
Телефон | +380674671267 |
Ел. пошта | amkrem-bud@i.ua |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено наступне. 1) Відповідно до п. 1.2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні учасником в тендерній пропозиції персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» містяться дипломи інженерно-технічних працівників (Сейранова К.Г., Сібіберта М.Ю., Щербакова А.В., Бороніна Д.Г., Чистюхіна Д.Д., Ярлигіна Д.С., Яковлєва Р.Г., Солдатенка М.А.), які є персональними даними фізичної особи, проте листи-згоди на обробку персональних даних працівників товариства, персональні дані яких подані у складі тендерної пропозиції, відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині. 2) Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи, зокрема: відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). При цьому, в тендерній пропозиції учасника відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3) Відповідно до п. 1.3 ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи завантажені учасником, які видані іншими організаціями, підприємствами, установами та які мають відношення до тендерної пропозиції учасника, а також мають строк дії, повинні бути чинними та дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виданими не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Натомість в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», на виконання вимог тендерної документації замовника, надано позитивний відгук Служби автомобільних доріг в Одеській області від 31.03.2020 №01-968/14 щодо виконання аналогічного договору, тоді як оголошення про проведення даної закупівлі оприлюднено 14.04.2020 року. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено наступне. 1) Відповідно до п. 1.2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації при наданні учасником в тендерній пропозиції персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. В тендерній пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» містяться дипломи інженерно-технічних працівників (Сейранова К.Г., Сібіберта М.Ю., Щербакова А.В., Бороніна Д.Г., Чистюхіна Д.Д., Ярлигіна Д.С., Яковлєва Р.Г., Солдатенка М.А.), які є персональними даними фізичної особи, проте листи-згоди на обробку персональних даних працівників товариства, персональні дані яких подані у складі тендерної пропозиції, відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині. 2) Відповідно до частини 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи, зокрема: відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). При цьому, в тендерній пропозиції учасника відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3) Відповідно до п. 1.3 ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи завантажені учасником, які видані іншими організаціями, підприємствами, установами та які мають відношення до тендерної пропозиції учасника, а також мають строк дії, повинні бути чинними та дійсними на момент подання тендерної пропозиції та виданими не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Натомість в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь», на виконання вимог тендерної документації замовника, надано позитивний відгук Служби автомобільних доріг в Одеській області від 31.03.2020 №01-968/14 щодо виконання аналогічного договору, тоді як оголошення про проведення даної закупівлі оприлюднено 14.04.2020 року. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
На засіданні тендерного комітету 14.07.2020 ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» визнано переможцем процедури закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 14.07.2020 року. Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020, далі – Закон) переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до п. 5.4. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Всі документи згідно пункту 5.4 тендерної документації у відповідності до статті 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація завантажується у вигляді сканованих копій, виготовлених з оригіналів/нотаріально завірених копій відповідних документів або у вигляді електронних документів, які підписані ЕЦП/КЕП відповідного уповноваженого органу. При цьому, ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та станом на 21.07.2020 не завантажив документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», подану на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка -Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), на підставі пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
На засіданні тендерного комітету 14.07.2020 ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» визнано переможцем процедури закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 14.07.2020 року. Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020, далі – Закон) переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до п. 5.4. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Всі документи згідно пункту 5.4 тендерної документації у відповідності до статті 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація завантажується у вигляді сканованих копій, виготовлених з оригіналів/нотаріально завірених копій відповідних документів або у вигляді електронних документів, які підписані ЕЦП/КЕП відповідного уповноваженого органу. При цьому, ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та станом на 21.07.2020 не завантажив документальне підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною 2 ст. 17 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», подану на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка -Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), на підставі пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Код ЄДРПОУ | 39023093 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мельникова, 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гончаренко Тетяна Миколаївна |
Телефон | +380993020333 |
Ел. пошта | sumyroad@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42799488 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, Бориспільська, 7, офіс 263 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Харченко Анатолій |
Телефон | 380675502401,380675502401 |
Ел. пошта | ineyst@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-15-002748-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 32 255 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 161 275.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 161 275.00 UAH |
Період уточнень | до 8 травня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 травня, 09:00 |
Дата останніх змін | 7 серпня, 12:12 |
Аукціон |
13 липня, 13:45 Переглянути |
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190105 Kuyanivka-Suprunivka-Tuchne, km 15+500 - km 19+600 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42524164 |
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Ім'я |
Касьян Яна Олександрівна (Kasyan Yana Alexandrivna) |
Телефон | 0954531719 |
Ел. пошта | ffgg@ukr.net |