На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 869 796.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (за рахунок коштів обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету)
Скасовано
21 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 травня, 00:02
Опис
при складанні тендерної документації допущені помилки, які не в повному обсязі відповідають вимогам чинного Законодавства.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-27-000565-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 869 796.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 348.98 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 24 300.00 UAH |
Період уточнень | до 3 травня, 16:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 травня, 16:00 |
Дата останніх змін | 21 травня, 00:02 |
Початок аукціону: | 14 травня, 11:58 |
«Реконструкція каналізаційної насосної станції Миколаївської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату №6 І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради по вул. Рибна, 95 у м.Миколаєві (Коригування)» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)1 робота Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Рибна, 95 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції" Миколаївської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13861873 |
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 5-А Слобідська, буд. 125 |
Ім'я |
Олексій Миколайович Кальченко |
Телефон | +380512716160 |
Ел. пошта | dkbr.nik@gmail.com |