На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
239 448 252.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA668201720355249068000001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 09.06.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно), у складі якого учасником серед іншого виконувалися основні види та обсяги робіт, що визначені як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: • Влаштування нижнього шару основи – 44727,89 м2; • Влаштування верхнього шару основи – 43577,37 м2; • Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетону – 41269,09 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 41269,09 м2; • Влаштування земляного полотна – 76325 м3. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); На виконання зазначених вимог Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№ 16/20 від 16.06.2020, у якій зазначено Договір підряду б/н від 10.09.2015 року на виконання робіт із реконструкції дороги Мінгечевір – Баграмтепе (R18), ЛОТ 1 ділянка Мінгечевір – Станція Мінгечевір. У якості документального підтвердження (в результаті виправлення невідповідностей відповідно до наданого Замовником повідомлення та згідно з ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») Учасником надано сканкопію контракту від 10.09.2015 на виконання робіт із реабілітації дороги Мінгачевір – дорога Бахрамтапа (R18), лот 1: ділянка Мінгачевір – станція Мінгачевір. Із зазначеного вище вбачається, що вид робіт, зазначений у контракті не відповідає зазначеному Учасником у довідці та не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника. У якості документального підтвердження Учасником серед іншого також надано (замість форм КБ-3 та КБ-2в) проміжні платіжні сертифікати № 13 (за період з 10.06.2017 по 15.07.2017) та №14 (за період з 15.07.2017 по 31.08.2017), якими не підтверджено виконання такого виду робіт як влаштування верхнього шару покриття саме із ЩМА (41269,09 м2), що вимагалося тендерною документацією Замовника на цю закупівлю. В результаті виправлення невідповідностей Учасником надано Довідку №3/02-4253 від 06 липня 2020 р., у якій зазначено, що виконання обсягів робіт – будівництво щебенево-мастичного та полімерного верхнього шару (ЩМА) асфальтового покриття – відображено у пунктах 408.50 Сертифікату №13 та Сертифікату №14. Однак, у зазначених пунктах не відображено виконання такого виду робіт як влаштування верхнього шару покриття саме із ЩМА (41269,09 м2). Відповідно, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на цю закупівлю та, відповідно, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до абз.1 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно), у складі якого учасником серед іншого виконувалися основні види та обсяги робіт, що визначені як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: • Влаштування нижнього шару основи – 44727,89 м2; • Влаштування верхнього шару основи – 43577,37 м2; • Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетону – 41269,09 м2; • Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА – 41269,09 м2; • Влаштування земляного полотна – 76325 м3. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); На виконання зазначених вимог Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№ 16/20 від 16.06.2020, у якій зазначено Договір підряду б/н від 10.09.2015 року на виконання робіт із реконструкції дороги Мінгечевір – Баграмтепе (R18), ЛОТ 1 ділянка Мінгечевір – Станція Мінгечевір. У якості документального підтвердження (в результаті виправлення невідповідностей відповідно до наданого Замовником повідомлення та згідно з ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») Учасником надано сканкопію контракту від 10.09.2015 на виконання робіт із реабілітації дороги Мінгачевір – дорога Бахрамтапа (R18), лот 1: ділянка Мінгачевір – станція Мінгачевір. Із зазначеного вище вбачається, що вид робіт, зазначений у контракті не відповідає зазначеному Учасником у довідці та не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника. У якості документального підтвердження Учасником серед іншого також надано (замість форм КБ-3 та КБ-2в) проміжні платіжні сертифікати № 13 (за період з 10.06.2017 по 15.07.2017) та №14 (за період з 15.07.2017 по 31.08.2017), якими не підтверджено виконання такого виду робіт як влаштування верхнього шару покриття саме із ЩМА (41269,09 м2), що вимагалося тендерною документацією Замовника на цю закупівлю. В результаті виправлення невідповідностей Учасником надано Довідку №3/02-4253 від 06 липня 2020 р., у якій зазначено, що виконання обсягів робіт – будівництво щебенево-мастичного та полімерного верхнього шару (ЩМА) асфальтового покриття – відображено у пунктах 408.50 Сертифікату №13 та Сертифікату №14. Однак, у зазначених пунктах не відображено виконання такого виду робіт як влаштування верхнього шару покриття саме із ЩМА (41269,09 м2). Відповідно, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на цю закупівлю та, відповідно, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до абз.1 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 2000025721 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Sabunçu, Sabunçu r-nu, Bakıxanov qəs., Bəşir Bünyadov küç. 26 B AZ1040 Bakı Азербайджан |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | AzVirt MMC |
Телефон | +994558756915 |
Ел. пошта | rauf_yusubov@azvirt.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання/технології, необхідне для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Автомобілі бортові – 4; Крани – 3; Навантажувач – 1; Електростанції пересувні – 2; Агрегати зварювальні пересувні – 2; Установка для зварювання ручного – 1; Компресори пересувні – 2; Екскаватори – 3; Бульдозери – 3; Кущоріз – 1; Установка для забивання стояків – 1; Автогудронатори – 2; Автогрейдери – 3; Котки дорожні – 11; Машини маркірувальні – 2; Машини поливально-мийні – 2; Асфальтоукладальники – 2; Дорожня фреза – 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. На виконання зазначених вимог у складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПБС» (в результаті виправлення невідповідностей відповідно до наданого Замовником повідомлення та згідно з ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») надано Довідку про наявність обладнання від 14.07.2020 №14/07-01, у якій зазначено про наявність в Учасника гудронаторів, на які не надано свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, в той час, як Замовником вимагалося надання сканкопій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Відповідно, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на цю закупівлю та, відповідно, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до абз.1 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання/технології, необхідне для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Автомобілі бортові – 4; Крани – 3; Навантажувач – 1; Електростанції пересувні – 2; Агрегати зварювальні пересувні – 2; Установка для зварювання ручного – 1; Компресори пересувні – 2; Екскаватори – 3; Бульдозери – 3; Кущоріз – 1; Установка для забивання стояків – 1; Автогудронатори – 2; Автогрейдери – 3; Котки дорожні – 11; Машини маркірувальні – 2; Машини поливально-мийні – 2; Асфальтоукладальники – 2; Дорожня фреза – 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. На виконання зазначених вимог у складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ПБС» (в результаті виправлення невідповідностей відповідно до наданого Замовником повідомлення та згідно з ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») надано Довідку про наявність обладнання від 14.07.2020 №14/07-01, у якій зазначено про наявність в Учасника гудронаторів, на які не надано свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу, в той час, як Замовником вимагалося надання сканкопій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Відповідно, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією на цю закупівлю та, відповідно, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до абз.1 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32851616 |
---|---|
Поштова адреса | 03028, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Тишкун Наталія |
Телефон | 380673142700,380673142700 |
Ел. пошта | ntishkun@onurgroup.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-08-004299-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 239 448 252.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 197 241.26 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 197 241.00 UAH |
Період уточнень | до 7 червня, 21:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 червня, 21:00 |
Дата останніх змін | 3 серпня, 18:20 |
Аукціон |
23 липня, 11:55 Переглянути |
Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область (ДК 021:2015: 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)Construction of the road of public importance T-14-02 Skhidnytsia - Pisochna on km 16 + 100 - km 21 + 700, Lviv region (DK 021: 2015: 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів виконаних робіт та висновку (висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості виконаних робіт. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Ім'я |
Познанський Роман Орестович |
Телефон | +380322457832 |
Ел. пошта | SADLO-TENDER@UKR.NET |