На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару, протягом 3-х робочих днів з дня отримання заявки. 5.До кінцевого строку подання пропозицій Учасники надають Замовнику зразки Товару, що ними пропонується у закупівлі. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару. 9. Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності на товар, або документ профільної установи , який засвідчує, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації. 10. Учасник у складі пропозиції надає технічні умови за якими виготовлено товар. 11. Учасник у складі пропозиції надає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та на технічні умови. Документи, що подаються Учасником у складі пропозиції за формою Замовника, або складаються самостійно, повинні мати на кожній сторінці підпис, який засвідчується відбитком печатки Учасника (за наявності печатки). Документи, що видані учаснику іншими установами, підприємствами подаються скановані в оригіналі. Для уникнення використання документів в інших цілях третіми особами, Учасником допускаються помітки на зображені сканкопії «Для участі в тендері», або інше. Документи пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинні містити розбірливі зображення. Документи, що видані учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами, та мають відношення до предмета закупівлі, можуть бути надані українською та/або російською мовою.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3212502058 |
---|---|
Поштова адреса | 84121, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ , ВУЛИЦЯ БАТЮКА, будинок 20, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леонид Подушкин |
Телефон | +380500505585 |
Ел. пошта | w@tov.ooo |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37838013 |
---|---|
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, ВУЛИЦЯ ЗАПОРІЗЬКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Валентина Цілик |
Телефон | +380672408804 |
Ел. пошта | vmt2011@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-12-001570-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 600.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 486.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 травня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 травня, 15:00 |
Дата останніх змін | 27 травня, 08:59 |
Аукціон |
20 травня, 14:10 Переглянути |
Велопарковка18 штука Адреса поставки: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Електриків,19-К Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359121 |
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Ім'я |
Щербина Марина Олександрівна |
Телефон | 380444625215 |
Ел. пошта | sheupodoltender@ukr.net |