На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 247 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Члени тендерного комітету розглянули та проаналізували документи тендерної пропозиції ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" та виявили наступне: - не надано інформації щодо ч.2 ст.17 Закону (невідповідність умовам тендерної документації – строчка 11 таблиці додатку № 3); - не надано підтверджуючих документів про наявність апарата зварювального Bosch GDB 190 WE - 2 одиниці та теодоліту електричного ND-2L nivel Sistem, що зазначені в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.1 ч.2 ст.16 Закону та п.1.1 додатку № 2); - в Гарантійному листі назва учасника написана скорочено (невідповідність умовам тендерної документації – додаток № 1); - в графі 6 Таблиці Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не зазначені дати свідоцтв про реєстрацію (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.1 додатку № 2); - в Інформації про наявність/ залучення асфальтного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.3 додатку № 2); - в Інформації про наявність цементобетонного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.4 додатку № 2); - не співпадає інформація стосовно посади Завгороднього В.О., різниця між записом в трудовій книжці та в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мать знання та досвід (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.2 ч.2 ст.16 Закону та п.2 додатку № 2); - в таблиці "Інформація про виконання аналогічного договору" по І етапу в графі 3 не зазначено найменування та місцезнаходження об'єкта (невідповідність умовам тендерної документації - п.3 додатку № 2).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Члени тендерного комітету розглянули та проаналізували документи тендерної пропозиції ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" та виявили наступне: - не надано інформації щодо ч.2 ст.17 Закону (невідповідність умовам тендерної документації – строчка 11 таблиці додатку № 3); - не надано підтверджуючих документів про наявність апарата зварювального Bosch GDB 190 WE - 2 одиниці та теодоліту електричного ND-2L nivel Sistem, що зазначені в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.1 ч.2 ст.16 Закону та п.1.1 додатку № 2); - в Гарантійному листі назва учасника написана скорочено (невідповідність умовам тендерної документації – додаток № 1); - в графі 6 Таблиці Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не зазначені дати свідоцтв про реєстрацію (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.1 додатку № 2); - в Інформації про наявність/ залучення асфальтного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.3 додатку № 2); - в Інформації про наявність цементобетонного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.4 додатку № 2); - не співпадає інформація стосовно посади Завгороднього В.О., різниця між записом в трудовій книжці та в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мать знання та досвід (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.2 ч.2 ст.16 Закону та п.2 додатку № 2); - в таблиці "Інформація про виконання аналогічного договору" по І етапу в графі 3 не зазначено найменування та місцезнаходження об'єкта (невідповідність умовам тендерної документації - п.3 додатку № 2).
Код ЄДРПОУ | 37732596 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЛАЗАРЯНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Васалатов |
Телефон | +380509496890 |
Ел. пошта | mskdnepr@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Не виправив та не оприлюднив інформацію та документи в повному обсязі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Не виправив та не оприлюднив інформацію та документи в повному обсязі
Код ЄДРПОУ | 13476514 |
---|---|
Поштова адреса | 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Соснова, буд.5ж |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щокін Андрій Вікторович |
Телефон | 380503280719,380503280719, |
Ел. пошта | shchokinbogdan@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-14-001901-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 247 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 32 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 62 474.00 UAH |
Період уточнень | до 14 червня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 26 липня, 00:03 |
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-22 Ізюм-Барвінкове, км 4+484 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance T-21-22 Izyum-Barvinkove, km 4+484 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)6 погонний метр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 3.53%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 5.29%
Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 27.35%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 63.83%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Повна назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Ім'я |
Кухар Роман Миколайович |
Телефон | 0577732521 |
Ел. пошта | ADMIN-SAD@UKR.NET |