На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 069 117.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальний об"єм робіт наведено в тендерній документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42744556 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Льва Толстого, буд. 27, офіс 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дем‘янчук Іван Іванович |
Телефон | +380977771020 |
Ел. пошта | iv.demyanchuk@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33617347 |
---|---|
Поштова адреса | 78454, Україна, Івано-Франківська область, Добротів, Українська, 28А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Климко Василь Михайлович |
Телефон | +380673433507 |
Ел. пошта | Klumvas@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3103106537 |
---|---|
Поштова адреса | 78126, Україна, Івано-Франківська область, Чернятин, вулиця Винниченка, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гривул Василь Васильович |
Телефон | +380976811566 |
Ел. пошта | gryvulv@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-28-007316-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 069 117.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 691.17 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 червня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 червня, 23:00 |
Дата останніх змін | 30 червня, 21:33 |
Аукціон |
15 червня, 13:50 Переглянути |
«Реконструкція спортивного залу Діловецької ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Трибушанській, №14 в с. Ділове Рахівського району Закарпатської області» Коригування1 робота Адреса поставки: 90600, Україна, Закарпатська область, с. Ділове, Рахівський район, вул. Трибушанська, №14 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45200000-9, Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва |
Після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА та надання ним авансу в розмірі 30% від договірної ціни ГЕНПІДРЯДНИК, на свій ризик виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує ці роботи згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, щомісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування. ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ за 5 днів до завершення звітного періоду. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ. Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА та надання ним авансу в розмірі 30% від договірної ціни ГЕНПІДРЯДНИК, на свій ризик виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує ці роботи згідно з умовами Договору, після отримання відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, щомісячно проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування. ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ за 5 днів до завершення звітного періоду. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обгрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ. Категорії замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38533251 |
Поштова адреса | 90600, Україна, Закарпатська область, Рахівський р-н, м. Рахів, вул. Миру, 1 |
Ім'я |
Наталія Ворохта |
Телефон | +380973534779 |
Ел. пошта | osvita-rakhiv@ukr.net |