На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
840 601.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника. Орган соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупіві», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37012294 |
---|---|
Поштова адреса | 34500, Україна, Рівненська область, Сарненський район, місто Сарни, ВУЛИЦЯ КУЛІКОВА буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Паньковець Леонід Валентинович |
Телефон | +380362400140 |
Ел. пошта | bmk.zaxid@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31541926 |
---|---|
Поштова адреса | 35320, Україна, Рівненська область, Олександрія, вул.Св.-Преображенська, 210 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хочай Андрій Богданович |
Телефон | 380684757721,380673606500 |
Ел. пошта | modena@ua.fm |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31091983 |
---|---|
Поштова адреса | 34500, Україна, Рівненська область, м.Сарни, м.Сарни , вул.Ткача,12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сидорчук Віктор Олександрович |
Телефон | +380978975607 |
Ел. пошта | dpbudservis@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34327874 |
---|---|
Поштова адреса | 33016, Україна, Рівненська область, Рівне, Будівельників, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Симонюк Роман Миколайович |
Телефон | 380673633610,380673633610 |
Ел. пошта | tender_orb@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 червня, 16:57
Опис
Строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель. В період уточнення інформації пропозиції не подаються. Відповідно строк подання пропозицій має бути не менше п’яти робочих днів без урахування робочих днів періоду уточнення інформації.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-02-010021-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 840 601.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 203.01 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 червня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 17 червня, 16:57 |
Аукціон |
15 червня, 15:53 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 червня, 15:20 |
Капітальний ремонт приміщень Сарненського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Суворова, 8, м. Сарни, Рівненська область1 робота Адреса поставки: 34504, Україна, Рівненська область, м. Сарни, Суворова, 8 Строк: до 31.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3 в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Пенсійного фонду України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21084076 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7 |
Ім'я |
Олена Бугайко |
Телефон | +380362269648 |
Ел. пошта | buh@rv.pfu.gov.ua |