На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 056.80 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підрядник зобов'язаний письмово сповістити Замовника про завершення Робіт у рамках Договору. Таке сповіщення Підрядником Замовника повинне бути виконано не пізніше, ніж за 5 (П'ять) календарних днів до завершення Робіт. Підрядник передає Замовнику за 3 (три) дні до початку здачі-приймання примірники виконавчої документації з письмовим підтвердженням відповідності переданої документації фактично виконаним роботам. При здачі роботи Замовнику Підрядник зобов'язаний повідомити його про вимоги, які необхідно дотримувати для ефективного і безпечного використовування результатів Робіт, а також про можливі для самого Замовника і інших осіб наслідки недотримання відповідних вимог. Недоліки, які виявлені в процесі виконання або прийняття Робіт підлягають усуненню у визначений взаємно погоджений термін, який вказується в акті про усунення недоліків. У випадку необгрунтованої відмови Замовника підписати акт виконаних робіт та ненадання пред'явлених претензій протягом десяти днів такий акт вважається підписаним. Замовник та Підрядник має право безперешкодному доступу до робіт для перевірки їх виконання та якості. Не враховані в кошторисі обсяги робіт, необхідність у виконанні яких виникла в процесі роботи погоджуються сторонами додатково, фіксуються в акті здачі-приймання робіт і сплачуються при проведенні остаточного розрахунку. Роботи по договору вважаються закінченими після підписання актів закінчення робіт обома сторонами.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41655990 |
---|---|
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, Буча, Ярослава Мудрого 10/3 кв31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Белінський Анатолій Васильович |
Телефон | +380669083635 |
Ел. пошта | egb2017@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-04-003905-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 056.80 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 4 червня, 15:43 |
---|
45300000-0 Будівельно-монтажні (Електромонтажні роботи м.Буча, ДНЗ №1"Сонячний", вул.Енергетиків 13-А)1 робота Адреса поставки: 08292, Україна, Київська область, Буча, В ДНЗ №1 "Сонячний", вул.Енергетиків, 13-А, м.Буча Строк: до 30.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45300000-0, Будівельно-монтажні роботи |
Назва організації | Відділ освіти Бучанської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34357364 |
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, м.Буча, вул.Островського, 36 |
Ім'я |
Шалунова Наташа |
Телефон | 380449749706 |
Ел. пошта | osvita-bucha@ukr.net |