На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Продавець гарантує, що товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і Державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Продавець підтверджує, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Продавця, положенням його установчих документів чи інших локальних актів. Товар, який Продавець зобов’язується передати Покупцю протягом однієї-трьох діб з моменту заявки, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю. Разом з Товаром Продавець повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи (сертифікат якості, товарна накладна тощо). Продавець гарантує, що товар визначений в розділі І Договору відповідає всім державним, технічним вимогам та стандартам, що передбачені чинним законодавством України для такого виду товару (продукції). Продавець гарантує, що він володіє всіма необхідними дозвільними документами на реалізацію товару (продукції) визначеної у розділі 1 Договору. Продавець гарантує якість та надійність товару згідно його специфічних властивостей. Гарантійний термін на предмет договору за цим договором складає не менше одного року з моменту прийняття товарів Покупцем, якщо більший термін не буде встановлено законодавством чи документами на товар.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-04-007622-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 4 червня, 17:30 |
---|
лист гладкий 0,45-1,25*2Zn50 метр квадратний Адреса поставки: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, визначається за погодженням сторін Строк: до 10.07.2020 00:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Оплата здійснюється за рахунок бюджетних коштів, за фактом передачі Товару згідно видаткових накладних в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Покупець повинен сплатити за переданий товар не пізніше 5 робочих днів з дати отримання Товару Продавцем, датою передачі вважається дата прийняття товару комісією покупця та депутатом. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Покупець може проводити попередню оплату товару в розмірі 100 % вартості товару протягом 5 робочих днів з дня отримання рахунку від Продавця на оплату та при наявності бюджетних коштів на оплату та після цього отримує товар протягом одного місяця з дня отримання попередньої оплати Покупцем. Якщо товар не передано протягом встановленого терміну то Продавець повертає попередню оплату на рахунок Покупця протягом 5 робочих днів з дня спливу терміну виконання зобов’язання. Непогашену суму попередньої оплати Продавець повертається на р/р Покупця протягом п’яти робочих днів. Передача товару здійснюється на підставі погодження між Продавцем та Покупцем. Погодження на передачу товару може бути здійснена по телефону, факсу, електронній пошті, шляхом надсилання письмового листа чи іншим способом. Перехід права власності на товар та всіх ризиків, що з цим пов'язані, відбувається в момент передачі товару Покупцю. Передача товару здійснюється в місці встановлення та оформляється видатковою накладною, актом прийому передачі, що підписуються представниками сторін та депутатом.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05447349 |
Поштова адреса | 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Ім'я |
Ірина Броварська |
Телефон | +380324433570 |
Ел. пошта | departament_drb@ukr.net |