На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 021 585.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Код ЄДРПОУ | 42654473 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Київська, 50, офіс 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Куліков Андрій Олександрович |
Телефон | 380672556669,380672556669,380977708410 |
Ел. пошта | kulikov0672556669@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 41124297 |
---|---|
Поштова адреса | 08133, Україна, Київська область, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА , будинок 54 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Васильович |
Телефон | +380675024452 |
Ел. пошта | brovch@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-11-003767-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 021 585.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20 108.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 20 107.00 UAH |
Період уточнень | до 23 червня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 26 липня, 00:00 |
Аукціон |
6 липня, 14:17 Переглянути |
Початок аукціону: | 6 липня, 13:56 |
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Центральна, 42 у с. Борщів, Радомишльського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)1 робота Адреса поставки: 12251, Україна, Житомирська область, с. Борщів Радомишльського району, вул. Центральна,42 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39932654 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Ім'я |
Сергій Борисович Сорокін |
Телефон | +380412474388 |
Ел. пошта | 39932654oda@gmail.com |