На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Папір А4, швидкозшивач, Нітки, скотч, папір для нотаток, скрепки кольрові, скоба, степлер, закладка пластикова, книга канцелярська, портфель пластиковий, Клей ПВА, дирокол, коректор, біндер, файли/100 шт, папка пластикова
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2293411103 |
---|---|
Поштова адреса | 25014, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Лесі Українки, буд. 62, кв. 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дорошко Галина Федорівна |
Телефон | 0509394385 |
Ел. пошта | 0509394385@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-16-004663-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 червня, 17:32 |
---|
скотч3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
папір А415 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
швидкозшивач30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
папір для нотаток3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
нитки1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
скрепки кольрові3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
скоба2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
степлер1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
закладка пластикова3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
книга канцелярська2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
портфель пластиковий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
клей ПВА1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
дирокол1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
коректор1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
біндер1 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
файли/100 шт1 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
папка пластикова4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.06.2020 00:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192000-1, Офісне приладдя |
Тип оплати: Аванс
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Довіра"Кропивницької районної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33655329 |
Поштова адреса | 27612, Україна, Кіровоградська область, МОГУТНЕНСЬКА/С.МОГУТНЄ, вул. Миру,132 |
Ім'я |
Савченко |
Телефон | 0522569342 |
Ел. пошта | dovirakrr@ukr.net |