На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність товар за переліком згідно із специфікацією, що додається до Договору. Товар постачається за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачальник повинен передати (поставити) товар, якість яких відповідає умовам ДСТУ, які розроблені на підставі діючого ДСТУ та підтверджується відповідними документами про якість товару.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-17-008700-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 14 800.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 19 червня, 11:09 |
---|
Двері міжкімнатні, 2050Х860 мм. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет(кошти Ясенівської с/р), Строк виконання договору: 30 .06.2020 року. Процедуура закупівлі:Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.3 штука Адреса поставки: 80661, Україна, Львівська область, с.Дуб'є, Бродівський район Строк: до 30.06.2020 17:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Вікно металопластикове зенергозберігаючим склом роз. 1870Х1180 мм2 штука Адреса поставки: 80661, Україна, Львівська область, с.Дуб'є, Бродівський район Строк: до 30.06.2020 17:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Підвіконник пластиковий, білий2 штука Адреса поставки: 80661, Україна, Львівська область, с.Дуб'є, Бродівський район Строк: до 30.06.2020 17:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Відлив металевий, білий2 штука Адреса поставки: 80661, Україна, Львівська область, с.Дуб'є, Бродівський район Строк: до 30.06.2020 17:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44220000-8, Столярні вироби |
Розрахунок між сторонами проводиться в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця з дати отримання накладної покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) протягом 15-ти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38456570 |
Поштова адреса | 80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. В. Стуса 22 |
Ім'я |
Максимович Інна Василівна ( ) |
Телефон | +380326625011 |
Ел. пошта | tenderbrody1@ukr.net |