На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 841 862.40 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Категорія Замовника : Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Пропозиції готуються українською мовою
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: на вимогу абзацу другого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" відсутній документ - проект календарного графіку виконання робіт
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: на вимогу абзацу другого пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" відсутній документ - проект календарного графіку виконання робіт
Код ЄДРПОУ | 22810254 |
---|---|
Поштова адреса | 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ УКОЛОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Кірічек |
Телефон | +380675973659 |
Ел. пошта | rasava.tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40313047 |
---|---|
Поштова адреса | 02223, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПІЩАНА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Недашківський |
Телефон | +380672207627 |
Ел. пошта | tovbkkmb@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21359403 |
---|---|
Поштова адреса | 19603, Україна, Черкаська область, Хутори, пл. Центральна, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ситник Григорій Васильович |
Телефон | +380472313154 |
Ел. пошта | garant313154@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41041022 |
---|---|
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Грушевського 43/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ковальчук Олександр Сергійович |
Телефон | 380637620242,380933000727 |
Ел. пошта | umanrembud@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38161784 |
---|---|
Поштова адреса | 18015, Україна, Черкаська область, Черкаси, пров. Корнійчука, буд. 17, оф. 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Охота Віталій Якович |
Телефон | 0674044394, |
Ел. пошта | 314011@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40157672 |
---|---|
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Комарова 12 квартира 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шевчук Костянтин Миколайович |
Телефон | +380672366356 |
Ел. пошта | profelektro17@i.ua |
Скасовано
22 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 22 серпня, 00:02
Опис
ВИРІШИЛИ: 1. Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 7 ст. 32 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-18-002577-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 841 862.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 68 418.62 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 червня, 13:01 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 липня, 13:01 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 00:02 |
Аукціон |
6 липня, 12:08 Переглянути |
Початок аукціону: | 6 липня, 11:23 |
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області1 робота Адреса поставки: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15 Строк: до 01.06.2021 13:06 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі наступних документів: акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3 при виконанні будівельно-монтажних робіт, після перевірки та підписання вказаних документів відповідальною особою за здійснення технічного нагляду, які надаються не пізніше 23 числа звітного місяця. Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків по капітальному ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступному надходженню коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02005326 |
Поштова адреса | 19000, Україна, Черкаська область, Канів, вул. Успенська, 15 |
Ім'я |
Дроговоз Олена Анатоліївна (Drogovoz Olena Anatoliyevna) |
Телефон | +380473635341 |
Ел. пошта | kaniv-crl@ukr.net |