На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Якість та комплектність Товару, що передається у власність Покупця, повинна відповідати сертифікату виробника, стандартним, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості для товару даного виду. Неякісний Товар (в тому числі з прихованими недоліками, дефектами) Продавець зобов’язується замінити за свій рахунок протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами про це акту або повертає сплачені за Товар кошти. У випадку відмови Продавця підписати акт, неприбуття представника Продавця для складання такого акту протягом 3-х днів з дня повідомлення Продавця, акт, в односторонньому порядку підписаний Покупцем, вважається чинним та підлягає виконанню Продавцем.
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 19 червня, 11:44
Опис
Встановлено, що в закупівлі Ідентифікатор плану закупівлі: UA-2020-06-19-001852-c допущено механічну описку, а саме: вказано 20 штук замість 45 штук дезинфекції рук
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-19-001852-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 19 червня, 11:44 |
---|
Видатки для закупівлі дезинфекц./рук PROTEX 4л. в кількості 20 шт. для ЖОЦЗ20 штука Адреса поставки: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83 Строк: до 31.07.2020 00:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33740000-9, Засоби для догляду за руками та нігтями |
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03491398 |
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Ім'я |
Анна Лелюхіна |
Телефон | +380675161776 |
Ел. пошта | anna.lelyukhina.94@gmail.com |