На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 144 784.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-26-005414-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 липня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 13:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 144 784.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 17 липня, 12:18 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 15 723.92 UAH з ПДВ |
---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Кримської в м. Херсоні1 робота Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проїзна частина вул. Кримської Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23137670 |
---|---|
Поштова адреса | 73009, Україна, Херсонська область, Херсон, Вул.Нафтовиків, 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мкртчян Тігран |
Телефон | 0552380627,380505154496,380999680226 |
Ел. пошта | kajsarltd@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21297323 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Котовського, 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | терещук олег юрьевич |
Телефон | 380505199379, |
Ел. пошта | ptoepoha@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36330009 |
---|---|
Поштова адреса | 73027, Україна, Херсонська область, Херсон, Філатова, 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Саєнко Олег Миколайович |
Телефон | +380552490223 |
Ел. пошта | evrodor2017@ukr.net |
До початку виконання робіт Замовник перераховує Виконавцю авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % бюджетних призначень на виконання робіт у поточному році, на відкритий Виконавцем небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Виконавець зобов’язується протягом трьох місяців з дня проплати придбати відповідні матеріали та надати акти виконаних робіт. Невикористані після зазначеного терміну суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Виконавець оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26472400 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Залізнична, 8 |
Ім'я |
Жанна Леонідівна Самойло (Zhanna Samoilo) |
Телефон | 0552461103 |
Ел. пошта | dorogiburlay@ukr.net |