На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 765 874.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 39689490 |
---|---|
Поштова адреса | 04214, Україна, Київська область, м.Київ, пр. Оболонський, будинок 32-Б, офіс 402 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Олена Фасхетдінова |
Телефон | +380632315250 |
Ел. пошта | o.faskhetdinova@romsat.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32562004 |
---|---|
Поштова адреса | 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул. Коновальця, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Йосипчук Орест Васильович |
Телефон | +380502227599 |
Ел. пошта | o.yosipchuk@ekran.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38013959 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, Краківська, 13-Б, офіс 128 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ленда Іван Володимирович |
Телефон | 380442910020, |
Ел. пошта | zdv@sea.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34892518 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, Київська область, Київ, 04210, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 12-Г, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
Телефон | 380504148571 |
Ел. пошта | SAF-INMED@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-27-000203-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 14 765 874.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 73 829.37 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 73 829.37 UAH |
Період уточнень | до 15 липня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 серпня, 20:18 |
Аукціон |
27 липня, 14:02 Переглянути |
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський - Червоноград - Жовква, км 60+600 - км 61+000, Волинська область (розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2020 00:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 % (тридцяти відсотків) вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості Робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків – фактур
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37264503 |
Поштова адреса | 03118, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Ім'я |
Роман Субчак |
Телефон | +380442570231 |
Ел. пошта | tender.fininpro@gmail.com |