На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 229 721.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 100.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку, що підписала банківську гарантію. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Застереження щодо очікуваної вартості: Частина робіт без ПДВ – 3 340 654,0 грн. Частина робіт з ПДВ - 1 889 067,6 грн. ( в тому числі без ПДВ – 1 574 223,0 грн., ПДВ – 314 844,6 грн.) Всього очікувана вартість робіт - 5 229 721,6 грн. ( в т.ч. ПДВ – 314 844,6 грн.). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Закупівля здійснюється за кошти донора - Європейського Союзу через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, що представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща та співфінансування коштами місцевих бюджетів, для реалізації програми (проєкту): «Підвищення доступності прикордонної дорожньої інфраструктури в районах: Замойському (Польща) і Сокальському (Україна) у поєднанні з промоцією екологічних проектів» (номер грантового контракту № PLBU.02.01.00-06-0056/17-00 та Аддендум до нього № PLBU.02.01.00-06-0056/17-01), що реалізується Сокальською районною радою Львівської області у партнерстві з Замойським повітом Республіки Польща, в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020
В результаті розгляду були виявлені наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ТЗОВ "БК"ВІАКОМ": 1) пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника передбачалась вимога про надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Серед вимог до тексту гарантії зазначалось, що гарантія має містити зокрема: реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку. Всупереч вимог п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника, у банківській гарантії відсутні окремі реквізити ГАРАНТА та ПРИНЦИПАЛА, а саме ВІДСУТНІ ДАНІ БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ ГАРАНТА та ПРИНЦИПАЛА. 2) пунктом 6.1. Таблиці 4 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання учасниками у складі пропозиції «Проект договору наведений у Додатку №3 до даної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності (у формі електронного документа або сканований з оригіналу)». Проте, поданий учасником файл з назвою «Проект Договору.PDF», НЕ ВІДКРИВАЄТЬСЯ. А саме, при відкритті даного файлу зазначається повідомлення: «Файл пошкоджений і не може бути відновлений». Тобто поданий Учасником файл з назвою «Проект Договору.PDF» не можливо ідентифікувати та перевірити зміст такого документа. 3) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 4), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, КОШТИ НА ПОКРИТТЯ РИЗИКУ ВСІХ УЧАСНИКІВ БУДІВНИЦТВА, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо». Всупереч зазначеній вимозі, Учасником до складу ціни НЕ ВКЛЮЧЕНО КОШТИ НА ПОКРИТТЯ РИЗИКУ ВСІХ УЧАСНИКІВ БУДІВНИЦТВА. 4) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Для підтвердження можливості забезпечити виконання робіт якісними матеріалами і в повному обсязі, Учасник надає скановані оригінали або копії: 1. Гарантійних листів від постачальника і/або договорів постачання і/або інших документів про гарантоване постачання матеріалів (бруківка, камені бортові, ПОРЕБРИК, щебінь) в необхідних обсягах». Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції Учасником не надано гарантійного листа від постачальника і/або договорів постачання і/або інших документів про гарантоване постачання матеріалів, а саме ПОРЕБРИКА. 5) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Для підтвердження можливості забезпечити виконання робіт якісними матеріалами і в повному обсязі, Учасник надає скановані оригінали або копії: 2. Сертифікати якості і/або паспорти і/або протоколи випробувань і/або інші документи, що посвідчують якість матеріалів (бруківка, камені бортові, поребрик, ЩЕБІНЬ). Поданий у складі пропозиції сертифікат на щебінь дійсний тільки до 16.07.2020 року. Тобто на момент завершення подання пропозицій Учасником завантажено недійсний документ, який втратив чинність (сертифікат відповідності на щебінь). Відповідно таким документом не підтверджено можливість Учасника забезпечити виконання робіт якісними матеріалами (щебінь). Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/АБО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду були виявлені наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ТЗОВ "БК"ВІАКОМ": 1) пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника передбачалась вимога про надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Серед вимог до тексту гарантії зазначалось, що гарантія має містити зокрема: реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку. Всупереч вимог п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника, у банківській гарантії відсутні окремі реквізити ГАРАНТА та ПРИНЦИПАЛА, а саме ВІДСУТНІ ДАНІ БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ ГАРАНТА та ПРИНЦИПАЛА. 2) пунктом 6.1. Таблиці 4 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання учасниками у складі пропозиції «Проект договору наведений у Додатку №3 до даної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності (у формі електронного документа або сканований з оригіналу)». Проте, поданий учасником файл з назвою «Проект Договору.PDF», НЕ ВІДКРИВАЄТЬСЯ. А саме, при відкритті даного файлу зазначається повідомлення: «Файл пошкоджений і не може бути відновлений». Тобто поданий Учасником файл з назвою «Проект Договору.PDF» не можливо ідентифікувати та перевірити зміст такого документа. 3) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 4), зокрема: - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, КОШТИ НА ПОКРИТТЯ РИЗИКУ ВСІХ УЧАСНИКІВ БУДІВНИЦТВА, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо». Всупереч зазначеній вимозі, Учасником до складу ціни НЕ ВКЛЮЧЕНО КОШТИ НА ПОКРИТТЯ РИЗИКУ ВСІХ УЧАСНИКІВ БУДІВНИЦТВА. 4) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Для підтвердження можливості забезпечити виконання робіт якісними матеріалами і в повному обсязі, Учасник надає скановані оригінали або копії: 1. Гарантійних листів від постачальника і/або договорів постачання і/або інших документів про гарантоване постачання матеріалів (бруківка, камені бортові, ПОРЕБРИК, щебінь) в необхідних обсягах». Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції Учасником не надано гарантійного листа від постачальника і/або договорів постачання і/або інших документів про гарантоване постачання матеріалів, а саме ПОРЕБРИКА. 5) у Додатку 4 Тендерної документації Замовника передбачалось, що: «Для підтвердження можливості забезпечити виконання робіт якісними матеріалами і в повному обсязі, Учасник надає скановані оригінали або копії: 2. Сертифікати якості і/або паспорти і/або протоколи випробувань і/або інші документи, що посвідчують якість матеріалів (бруківка, камені бортові, поребрик, ЩЕБІНЬ). Поданий у складі пропозиції сертифікат на щебінь дійсний тільки до 16.07.2020 року. Тобто на момент завершення подання пропозицій Учасником завантажено недійсний документ, який втратив чинність (сертифікат відповідності на щебінь). Відповідно таким документом не підтверджено можливість Учасника забезпечити виконання робіт якісними матеріалами (щебінь). Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/АБО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 42818575 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 81200, Львівська обл., Перемишлянський район, місто Перемишляни, ВУЛИЦЯ БОРЩІВСЬКА, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
Телефон | +380630415505 |
Ел. пошта | bkviakom@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 22357406 |
---|---|
Поштова адреса | 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, вул.Горького 42 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гель Олег Васильович |
Телефон | +380505886290 |
Ел. пошта | pp-roma@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41319055 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЛАЗАРЕНКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Захід Автошлях" |
Телефон | +380673657492 |
Ел. пошта | galdorogu@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40947480 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Прибузька,2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Григорян Лариса Саргисівна |
Телефон | +380985451767 |
Ел. пошта | 40947480@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-03-000265-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 229 721.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 26 148.61 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 25 100.00 UAH |
Період уточнень | до 9 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 11:24 |
Аукціон |
20 липня, 15:55 Переглянути |
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.10.2020 08:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
Замовник може, при наявності фінансування, перерахувати Підряднику попередню оплату в розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Сума попередньої оплати перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунка на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату не пізніше місячного строку та надати відповідні підтверджуючі документи. По закінченню вказаного терміну, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Сокальська районна рада Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25545203 |
Поштова адреса | 80001, Україна, Львівська область, Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26 |
Ім'я |
Гринюк Олександра Євгенівна ( ) |
Телефон | +380325772089 |
Ел. пошта | radasokal@gmail.com |