На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: «ДОЛИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ГІМНАЗІЯ» АНАНЬЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24778164. 4. Місцезнаходження замовника: 66442, Одеська обл., Ананьївський р-н, с. Долинське, вул. Грушевського, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Граждан Ірина Миколаївна, уповноважена особа, телефон +380486321266, e-mail: igrazdan6@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт у приміщенні школи: (їдальні із заміною вікон , спортивної зали), а також покриття шкільного двору, Долинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія» за адресою: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 5. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. (чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «15» липня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «20» липня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 4 500,090 грн. (чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43009551 |
---|---|
Поштова адреса | 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА ГОВОРОВА, будинок 10/4, квартира 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Волощук Олександр Васильович |
Телефон | +380974333389 |
Ел. пошта | alexb@bmk.od.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-10-000796-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 450 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 14:16 |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт у приміщенні школи: (їдальні із заміною вікон , спортивної зали), а також покриття шкільного двору, Долинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія» за адресою: 66442, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, 51 робота Адреса поставки: 66442, Україна, Одеська область, с. Долинське, вул. Грушевського, 5 Строк: до 30.09.2020 11:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | "Долинський Навчально-Виховний Комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24778164 |
Поштова адреса | 66442, Україна, Одеська область, Ананьївський район, с. Долинське, вул. Грушевського, буд,5 |
Ім'я |
Кармазіна Людмила Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380486321266 |
Ел. пошта | ldkarmaz@gmail.com |