На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Учасник надає пакет документів та цінову пропозицію українською мовою
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2826605419 |
---|---|
Поштова адреса | 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА? будинок 67-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Першин Микола Михайлович |
Телефон | ++380976260134 |
Ел. пошта | stashky@ukr.net |
Скасовано
11 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 11 серпня, 00:02
Опис
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавствау сфері публічних закупівель,
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-14-003645-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 174 381.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно пп. 1 п. 2 статті 40 розділу VII Закону України "Про публічні закупівлі" у замовника виникла потреба здійснити переговорну процедуру закупівлі, так як замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тому потрібно провести переговорну процедуру закупівлі з одним учасником та укласти договір з обраним учасником, так , як вимагає Закон України |
Дата останніх змін | 11 серпня, 00:02 |
---|
«Будівництво стели «І мертвим і живим захисникам України в російсько-українській війні» по вулиці Тараса Шевченка, з лівої сторони, біля будинку Овруцької РДА (площа Свободи) в м. Овруч Житомирської області». (ДК 021:2015 код 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи ») з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»1 робота Адреса поставки: 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вулиця Тараса Шевченка, 31-а Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
1. Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту оформлення довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) при наявності підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд та особи яка здійснює авторський нагляд за дотриманням проєктних рішень при виконанні будівельних робіт, шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт. 2. Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у разі наявності фінансування та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 3. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Овруцька міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053370 |
Поштова адреса | 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Т.Шевченка, 43 |
Ім'я |
Макаревич Сергій Васильович (Makarevich Sergiy Vasylovich) |
Телефон | 380414842093 |
Ел. пошта | 04053370@mail.gov.ua |