На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
145 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за кодом CPV ДК 021:2015 –44170000-2 (Панелі стінові) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за кодом CPV ДК 021:2015 –44170000-2 (Панелі стінові) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 шт, 1 найменування 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 145 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 21.07.2020 р. до 9-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.07.2020 р. до 9-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41083811 |
---|---|
Поштова адреса | 61072, Україна, Харківська область, ХАРКІВ, ВУЛ.ТОБОЛЬСЬКА, БУДИНОК 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Калашник Борис Борисович |
Телефон | +380675748307 |
Ел. пошта | borborovich2@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-15-003374-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 145 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 725.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 липня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 липня, 09:00 |
Дата останніх змін | 10 серпня, 09:10 |
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за кодом CPV ДК 021:2015 –44170000-2 (Панелі стінові)70 комплект Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, 26, Вознесенівський район Строк: до 18.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Повна назва організації | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Ім'я |
Базаря Олег Миколайович |
Телефон | 0612330482 |
Ел. пошта | BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |