На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 947 873.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: категорія Замовника – згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави або територіальної громади). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Не відповідає вимогам тендерної документації
Замовником отримано лист від проектанта який перевіряв тендерну пропозицію учасника на відповідність вимог технічного завдання в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «Закарпатгарантбуд» не відповідає вимогам технічного завдання, а саме в локальному кошторисі 2-1-1 п.55 вказано: «утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм», тоді як в технічному завданні передбачено «утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм». Необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатгарантбуд»», на підставі ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Замовником отримано лист від проектанта який перевіряв тендерну пропозицію учасника на відповідність вимог технічного завдання в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «Закарпатгарантбуд» не відповідає вимогам технічного завдання, а саме в локальному кошторисі 2-1-1 п.55 вказано: «утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50мм», тоді як в технічному завданні передбачено «утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм». Необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатгарантбуд»», на підставі ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 36732354 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 89620, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Ракошино, Європейська, будинок 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Закарпатгарантбуд" |
Телефон | +380663477042 |
Ел. пошта | zakbud@ukr.net |
Учасником не подано оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видану не пізніше дати видачі банківської гарантії, а саме 29 липня 2020 року. Враховуючи вищенаведене необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатгарантбуд»», на підставі ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником вимагалось подання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва або капітального ремонту або реконструкції будівель* за 2018 рік або 2019 рік або 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного учасником договору, а також може подаватись копія договору, що виконується) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше липня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів або оформлених на виконання аналогічних договорів довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3,КБ-2. В складі пропозиції ТОВ «Фортуна Закарпаття 2016» подано лише один аналогічний договір з Коритнянською сільською радою загальною сумою 6 389 000,00 грн., який виконаний на суму 2 577 676,80 грн. Тобто в складі пропозиції не подано як мінімум 1 копія завершеного учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше липня 2020 року, що відповідає копії поданого завершеного аналогічного договору або оформлених на виконання аналогічного договору довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3,КБ-2.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником не подано оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видану не пізніше дати видачі банківської гарантії, а саме 29 липня 2020 року. Враховуючи вищенаведене необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатгарантбуд»», на підставі ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником вимагалось подання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва або капітального ремонту або реконструкції будівель* за 2018 рік або 2019 рік або 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного учасником договору, а також може подаватись копія договору, що виконується) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше липня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів або оформлених на виконання аналогічних договорів довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3,КБ-2. В складі пропозиції ТОВ «Фортуна Закарпаття 2016» подано лише один аналогічний договір з Коритнянською сільською радою загальною сумою 6 389 000,00 грн., який виконаний на суму 2 577 676,80 грн. Тобто в складі пропозиції не подано як мінімум 1 копія завершеного учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше липня 2020 року, що відповідає копії поданого завершеного аналогічного договору або оформлених на виконання аналогічного договору довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3,КБ-2.
Код ЄДРПОУ | 40871071 |
---|---|
Поштова адреса | 89435, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Кінчеш, ВУЛИЦЯ РОВЖАНСЬКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іван Блага |
Телефон | +380661746177 |
Ел. пошта | blagaii@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41305990 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 89620, Закарпатська обл., Мукачівський район, село Бенедиківці, ВУЛИЦЯ БЕНЕДИКІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." |
Телефон | +380508569534 |
Ел. пошта | ogrynchak@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-17-001587-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 947 873.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 34 740.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 30 000.00 UAH |
Період уточнень | до 22 липня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 1 вересня, 15:36 |
Аукціон |
3 серпня, 13:32 Переглянути |
Капітальний ремонт приймального відділення КНП "Воловецька центральна районна лікарня Воловецької районної ради" з влаштуванням відділення невідкладної екстреної медичної допомоги по вул. Карпатській, 23, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного та місцевого бюджетів1 робота Адреса поставки: 89100, Україна, Закарпатська область, смт. Воловець, Карпатська ,23 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВОЛОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВОЛОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ | 01992529 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ВОЛОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992529 |
Поштова адреса | 89100, Україна, Закарпатська область, смт. Воловець, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА, будинок 23 |
Ім'я |
Грига Надія Василівна |
Телефон | +380313624306 |
Ел. пошта | buh.vcrl@gmail.com |