На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 663 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 18.08.2020 р. о 13:09 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки ТІЛЬКИ на виконання капітального ремонту. Хоче предметом закупівлі даних торгів та тендерною документацією вимагалось наявність досвіду виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, зокрема ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАВ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 19.08.2020 13:09 год. У встановлений строк учасником завантажено документи. Проте, завантажені додатково документи НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів». У примітках до п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовником закріплено поняття «аналогічного договору». Зокрема, зазначалось, що ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». Тобто обов’язковими ознаками аналогічного договору, в розумінні Тендерної документації замовника, було: - виконання згідно поданих договорів САМЕ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ. - сума хоча б одного виконаного учасником договору мала становити НЕ МЕНШЕ 1 500 000 грн. Учасником довантажено Договір №04/05/20 від 04.05.2020 р., що укладений з Виконавчим комітетом Винниківської міської ради. Предметом даного договору являється: «БУДІВНИЦТВО дороги по вул. Родини Дорош у м. Винники». Тобто даний договір не являється аналогічним, відповідно до закріплених вимог Тендерної документації замовника. Інші договори, які були подані учасником у складі пропозиції також не відповідають визначенню аналогічного договору, згідно Тендерної документації замовника, оскільки предметом закупівлі таких договорів був капітальний ремонт. Отже, у складі пропозиції учасником НЕ ПОДАНО жодного договору на виконання САМЕ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, із сумою договору не менше 1 500 000 грн. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 18.08.2020 р. о 13:09 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки ТІЛЬКИ на виконання капітального ремонту. Хоче предметом закупівлі даних торгів та тендерною документацією вимагалось наявність досвіду виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, зокрема ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАВ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 19.08.2020 13:09 год. У встановлений строк учасником завантажено документи. Проте, завантажені додатково документи НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів». У примітках до п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовником закріплено поняття «аналогічного договору». Зокрема, зазначалось, що ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». Тобто обов’язковими ознаками аналогічного договору, в розумінні Тендерної документації замовника, було: - виконання згідно поданих договорів САМЕ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ. - сума хоча б одного виконаного учасником договору мала становити НЕ МЕНШЕ 1 500 000 грн. Учасником довантажено Договір №04/05/20 від 04.05.2020 р., що укладений з Виконавчим комітетом Винниківської міської ради. Предметом даного договору являється: «БУДІВНИЦТВО дороги по вул. Родини Дорош у м. Винники». Тобто даний договір не являється аналогічним, відповідно до закріплених вимог Тендерної документації замовника. Інші договори, які були подані учасником у складі пропозиції також не відповідають визначенню аналогічного договору, згідно Тендерної документації замовника, оскільки предметом закупівлі таких договорів був капітальний ремонт. Отже, у складі пропозиції учасником НЕ ПОДАНО жодного договору на виконання САМЕ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, із сумою договору не менше 1 500 000 грн. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Код ЄДРПОУ | 41390227 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАНДИ ВАСИЛЕВСЬКОЇ, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Кухтицький |
Телефон | +380975007004 |
Ел. пошта | alt.lv@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 19.08.2020 р. о 16:38 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки, які не відповідають визначенню аналогічного договору, що закріплено у тендерній документації. Зокрема відсутній хоча б ОДИН ДОГОВІР, який підтверджує досвід виконання саме ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 20.08.2020 16:38 год. У встановлений строк учасником не завантажено необхідних документів та не усунено виявлені невідповідності. Тобто учасником не підтверджено належним чином відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі». Оскільки, у складі пропозиції, всупереч вимог п. 3 та примітк до п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації ВІДСУТНІЙ ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було виявлено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ", а саме: 1) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону замовником 19.08.2020 р. о 16:38 год. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі вашої тендерної пропозиції подано довідку, договори та відгуки, які не відповідають визначенню аналогічного договору, що закріплено у тендерній документації. Зокрема відсутній хоча б ОДИН ДОГОВІР, який підтверджує досвід виконання саме ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначені в довідці договір / чи договори, мають підтверджувати наявність досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці (ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.».). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою).» Частиною 9 статті 26 Закону передбачено: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вимог Закону та інформації, яка наявна в електронній системі, кінцева дата та час усунення невідповідностей - 20.08.2020 16:38 год. У встановлений строк учасником не завантажено необхідних документів та не усунено виявлені невідповідності. Тобто учасником не підтверджено належним чином відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі». Оскільки, у складі пропозиції, всупереч вимог п. 3 та примітк до п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації ВІДСУТНІЙ ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ДОСВІД ВИКОНАННЯ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн.». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підстави відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Код ЄДРПОУ | 34128675 |
---|---|
Поштова адреса | 81710, Україна, Львівська область, Жидачівський район, село Бринці-Церковні, Зарічна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дідух Галя |
Телефон | 380989672165,380989672165 |
Ел. пошта | zahidstylbudproekt@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40452418 |
---|---|
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, місто Львів, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ПАНЧА буд. 7А оф. 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шостак Ярослав Віталійович |
Телефон | +380675091178 |
Ел. пошта | bk_znb@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-21-000898-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 663 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 317.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 вересня, 22:40 |
Аукціон |
6 серпня, 11:37 Переглянути |
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Поточний ремонт благоустрою КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини, 68)1 послуга Адреса поставки: Україна, м. Львів, пр. Червоної калини, 68 Строк: до 30.09.2020 11:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45110000-1, Руйнування та знесення будівель і земляні роботи |
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані послуги з поточного ремонту, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23970286 |
Поштова адреса | 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Ім'я |
Дунаєвська Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380322230356 |
Ел. пошта | 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |