На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 324 181.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41908882 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АВТОТРАНСПОРТНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Коршунов |
Телефон | +380675651368 |
Ел. пошта | monolitplatinum@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20232126 |
---|---|
Поштова адреса | 49061, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ПРОСПЕКТ КАЛІНІНА, будинок 73 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Пучков |
Телефон | +380966828699 |
Ел. пошта | aurumltdua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-23-008041-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 324 181.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 53 241.81 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 159 725.43 UAH |
Період уточнень | до 2 серпня, 20:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 20:00 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 18:05 |
Аукціон |
13 серпня, 13:45 Переглянути |
Реконструкція пішохідної зони з облаштуванням лінії зовнішнього освітлення та зон відпочинку по вул. Космонавтів Самарського району м. Дніпро1 робота Адреса поставки: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Самарський район, вул. Космонавтів Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Підряднику аванс у розмірі що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців після одержання авансу у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на бюджетні рахунки, відкриті на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законом порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та наданого ним рахунку, але по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються по кожному акту виконаних робіт в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після введення об’єкту в експлуатацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 “Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів” (із змінами), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника – Розпорядника коштів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА САМАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13416788 |
Поштова адреса | 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 51 |
Ім'я |
Ірина Танченко |
Телефон | +380957706264,+380567283016 |
Ел. пошта | ira-1505@meta.ua |