На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-07-001194-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 серпня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 15:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 391 136.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 вересня, 14:47 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 63 900.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 31 955.00 UAH |
Зовнішнє електроосвітлення ГЕС та ВРП-110 кВ Київської ГЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.3 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: в підсумковій відомості ресурсів, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника, у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми», в графі «Обґрунтування ціни» відсутнє посиланням на номер позиції в довідці про наявність техніки. 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.5 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: термін відрядження в «Розрахунку П929» не відповідає терміну будівництва, що зазначений учасником у п. 6 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ». 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.8 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: надана бухгалтерська довідка не відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3. 5. В розрахунках Локальних кошторисів та Договірної ціни, учасником закупівлі враховано середньомісячну норму тривалості робочого часу 166,08 люд.-г., втім як чинним законодавством передбачена норма тривалості робочого часу на 2020 рік 166,83 люд.-г.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.3 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: в підсумковій відомості ресурсів, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника, у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми», в графі «Обґрунтування ціни» відсутнє посиланням на номер позиції в довідці про наявність техніки. 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.5 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: термін відрядження в «Розрахунку П929» не відповідає терміну будівництва, що зазначений учасником у п. 6 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ». 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.8 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: надана бухгалтерська довідка не відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3. 5. В розрахунках Локальних кошторисів та Договірної ціни, учасником закупівлі враховано середньомісячну норму тривалості робочого часу 166,08 люд.-г., втім як чинним законодавством передбачена норма тривалості робочого часу на 2020 рік 166,83 люд.-г.
Код ЄДРПОУ | 40644820 |
---|---|
Поштова адреса | 21027, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КЕЛЕЦЬКА, будинок 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тарас Демчук |
Телефон | +380965233243 |
Ел. пошта | info@emgr.com.ua |
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1. Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: договірна ціна учасника не відповідає Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (до складу Договірної ціни не включено обладнання). 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Пояснювальну записку. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.2 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Аналіз цін будівельних матеріалів (висновків ТПП, цінової довідки ДП «Держзовнішінформ»). Ресурси «Електроенергія» та «Вода» враховано з вартістю. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.3 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: в обґрунтуванні вартості механізмів відсутнє посилання на номер в довідці про наявність власної техніки. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.4 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: відсутній Аналіз цін вартості орендованої техніки. 7. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.5 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: частка трудовитрат, від сумарних трудовитрат, що виконуються робітниками в «Розрахунку П929» не відповідає умовам тендерної документації, учасником враховано 80% замість 8%. 8. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.8 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: – Локальні кошториси №7-5-1-4/34/ГТП.1440-30-К575; №7-5-1-7/1440-30-К604; №7-5-1-9/1440-30-К605; №7-5-1-11/1440-30-К642 не відповідають Додатку Б ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - не надана бухгалтерська довідка відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.4.3.3.; - не надана бухгалтерська довідка про наявність витрат на оплату 5 днів тимчасової непрацездатності та допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності; - не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196). 9. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.2 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Аналіз цін вартості обладнання (висновків ТПП, цінової довідки ДП «Держзовнішінформ»). 10. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 2.1. Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав довідку складену у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи) про те, що учасник процедури закупівлі зобов’язується виконати роботи у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1. Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: договірна ціна учасника не відповідає Додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (до складу Договірної ціни не включено обладнання). 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.1 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Пояснювальну записку. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.2 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Аналіз цін будівельних матеріалів (висновків ТПП, цінової довідки ДП «Держзовнішінформ»). Ресурси «Електроенергія» та «Вода» враховано з вартістю. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.3 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: в обґрунтуванні вартості механізмів відсутнє посилання на номер в довідці про наявність власної техніки. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.4 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: відсутній Аналіз цін вартості орендованої техніки. 7. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.5 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: частка трудовитрат, від сумарних трудовитрат, що виконуються робітниками в «Розрахунку П929» не відповідає умовам тендерної документації, учасником враховано 80% замість 8%. 8. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.1.8 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: – Локальні кошториси №7-5-1-4/34/ГТП.1440-30-К575; №7-5-1-7/1440-30-К604; №7-5-1-9/1440-30-К605; №7-5-1-11/1440-30-К642 не відповідають Додатку Б ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; - не надана бухгалтерська довідка відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п.4.3.3.; - не надана бухгалтерська довідка про наявність витрат на оплату 5 днів тимчасової непрацездатності та допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності; - не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196). 9. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.2 Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав Аналіз цін вартості обладнання (висновків ТПП, цінової довідки ДП «Держзовнішінформ»). 10. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 2.1. Таблиці № 4 продовження Додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник не надав довідку складену у довільній формі за підписом директора (уповноваженої особи) про те, що учасник процедури закупівлі зобов’язується виконати роботи у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 39232384 |
---|---|
Поштова адреса | 45663, Україна, Волинська область, Луцький район, село Лаврів, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Ящук |
Телефон | +380979194884 |
Ел. пошта | buhluxefekt@gmail.com |
п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі не виконав вимоги п. 1, п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі електронної банківської гарантії на загальну суму 31 955,00 грн (тридцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі не виконав вимоги п. 1, п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі електронної банківської гарантії на загальну суму 31 955,00 грн (тридцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок).
Код ЄДРПОУ | 43107378 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ КАФЕДРАЛЬНА, будинок 5-А, офіс 206 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | КИЙКОВ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ |
Телефон | +380500714691 |
Ел. пошта | llc43107378@gmail.com |
1. Учасник не наклав електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. 2. Учасник не виконав п.1.1.2 тендерної документації – вартість ресурсів «Дистанційний бандаж SО 79.5», «Термоусаджувальна трубка 6,4/3,2мм, чорний, ДКС, код 2NA20164» не підтверджена аналізом цін або висновком ТПП або ціновою довідкою ДП «Держзовнішінформ». Вартість ресурсів «Гнучка гофрована двостінна труба з поліетилену, внутрішній діаметр 63мм фірми ДКС, код 121963», «Вогнезахисне покриття Феникс СЕ» не відповідає заявленій в аналізі цін. 3. Учасник не виконав п. 1.1.4 тендерної документації – вартість ресурсу «Автомобiлi-самоскиди, вантажопідйомність 7т» не відповідає заявленій в аналізі цін. 4. Учасник не виконав п.1.1.8 тендерної документації: - наданий розрахунок кошторисної заробітної плати не відповідає «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196. 5. Не виконано п.1.2 – наданий Аналіз цін на устаткування містить помилки (літери замість цифр), що унеможливлює перевірку вартості обладнання.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник не наклав електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. 2. Учасник не виконав п.1.1.2 тендерної документації – вартість ресурсів «Дистанційний бандаж SО 79.5», «Термоусаджувальна трубка 6,4/3,2мм, чорний, ДКС, код 2NA20164» не підтверджена аналізом цін або висновком ТПП або ціновою довідкою ДП «Держзовнішінформ». Вартість ресурсів «Гнучка гофрована двостінна труба з поліетилену, внутрішній діаметр 63мм фірми ДКС, код 121963», «Вогнезахисне покриття Феникс СЕ» не відповідає заявленій в аналізі цін. 3. Учасник не виконав п. 1.1.4 тендерної документації – вартість ресурсу «Автомобiлi-самоскиди, вантажопідйомність 7т» не відповідає заявленій в аналізі цін. 4. Учасник не виконав п.1.1.8 тендерної документації: - наданий розрахунок кошторисної заробітної плати не відповідає «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196. 5. Не виконано п.1.2 – наданий Аналіз цін на устаткування містить помилки (літери замість цифр), що унеможливлює перевірку вартості обладнання.
Код ЄДРПОУ | 39284474 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Жовтневий район, ВУЛИЦЯ ЛОМАНА, будинок 19, офіс 207 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Загаєвський Юрій |
Телефон | +380504877746 |
Ел. пошта | SETINGIS@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43177650 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Сім’ї Хохлових буд.8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кузовенко Володимир Олександрович |
Телефон | +380986056306 |
Ел. пошта | budgrup.al19@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42291277 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, Киев, вул. Ярославів Вал, буд.13/2 літ. Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сіухін Олександр Сергійович |
Телефон | +380931674684 |
Ел. пошта | bg.mbm2019@gmail.com |
Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | ПрАТ "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Ім'я |
Зоряна Даниленко (Danylenko Zoriana) |
Телефон | 0459658620,+380459658357,+380459658471,+380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |