На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 778 713.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 22960999 |
---|---|
Поштова адреса | 07101, Україна, Київська область, місто Славутич,, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА (БУДБАЗА), будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Назарович Павленко |
Телефон | +380934333948 |
Ел. пошта | office@dioro.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42496221 |
---|---|
Поштова адреса | 14021, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ ЛЮБЕЦЬКА, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Ременець |
Телефон | +380660624240 |
Ел. пошта | a.remenets@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-07-007506-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 778 713.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 893.57 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 8 890.00 UAH |
Період уточнень | до 13 серпня, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 серпня, 17:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 17:02 |
Аукціон |
25 серпня, 15:11 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт систем теплопостачання, водопостачання та каналізації комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник до початку виконання робіт перераховує Виконавцю аванс на рахунок, який відкривається на його ім'я в органах Казначейства в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з такого рахунку на цілі визначені Договором, у розмірі 30% від договірної ціни, за рахунок коштів обласного бюджету. Одержаний аванс Виконавець зобов'язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одного місяця після його одержання. По закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Кінцеві розрахунки за виконані в цілому роботи на об'єкті здійснюється Замовником у відповідності до п. 19 «Порядку державного фінансування капітального будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 - у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також може (має право) проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33259657 |
Поштова адреса | 14032, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Доценка, 34 |
Ім'я |
Олександр Федорін |
Телефон | +380462608310 |
Ел. пошта | sanich.fed@gmail.com |