На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт («Капітальний ремонт вул. Лесі Українки в с. Видраниця Ратнівського району Волинської області») з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Місцезнаходження Замовника: 44160, Волинська обл. Ратнівський р-н, с. Заброди, вул. Лесі Українки, 2. Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова складання документів - українська
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-10-006404-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 214 732.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 22 147.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 11 000.00 UAH |
Капітальний ремонт вул. Лесі Українки в с. Видраниця Ратнівського району Волинської області1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32616122 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, Ковель, Волинська обл., м.Ковель, вул.Варшавська, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ковальчук Дмитро Миколайович |
Телефон | +380335251944 |
Ел. пошта | ideyakovel@gmail.com |
Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, яка надається ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070 20 (двадцять) банківських днів з моменту підписання договору, на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт по цьому Договору
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору шляхом: - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 20 (двадцять) банківських днів. Остання оплата за виконані роботи в розмірі 5% від суми Договору, буде здійснено після отримання сертифікату що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Забродівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04334583 |
Поштова адреса | 44160, Україна, Волинська область, Заброди, вул. Лесі Українки, 2, с. Заброди, Ратнівський р-н, Волинська обл., Україна |
Ім'я |
Повх Андрій Володимирович (Andriy Povkh) |
Телефон | +380680036735 |
Ел. пошта | zabrtend@gmail.com |