На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
125 500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-10-007739-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 125 500.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Підстава застосування переговорної процедури: на виконання п.5 ч.2 ст.40 Закону (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера |
Дата останніх змін | 28 серпня, 10:31 |
---|
Додаткове встановлення ліхтарів для поліпшення освітлення міста.1 послуга Адреса поставки: 51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, Територія міста Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу, розмірі 30% від суми Договору, строком на два місяці, згідно рахунку. Термін оплати авансу протягом десяти робочих днів з моменту отримання рахунку, а саме шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт, поетапно згідно виставлених Виконавцем рахунків, протягом 140 (сто сорок) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних послуг та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу, розмірі 30% від суми Договору, строком на два місяці, згідно рахунку. Термін оплати авансу протягом десяти робочих днів з моменту отримання рахунку, а саме шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт, поетапно згідно виставлених Виконавцем рахунків, протягом 140 (сто сорок) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних послуг та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 140 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26368915 |
Поштова адреса | 51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. ім.Ю.М.Устенка, буд. 14 |
Ім'я |
Анна Мартиненко |
Телефон | +380681757296 |
Ел. пошта | 26368915@mail.gov.ua |