На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 674.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: «Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: вул. Героїв АТО,118/2 к. 4 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції не вимагається 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання послуг по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання послуг по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання послуг.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39351938 |
---|---|
Поштова адреса | 36029, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Київський район ВУЛИЦЯ ШВЕДСЬКА буд. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Правосуд М.М. |
Телефон | +380664593909 |
Ел. пошта | helenroy@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-18-007284-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 674.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 22 вересня, 17:26 |
Відстрочення оплати за виконані роботи |
на строк від 121 по 180 днів — 10% на строк від 181 по 240 днів — 15% на строк від 241 і більше днів — 30% на строк від 61 по 120 днів — 5% на строк, що складає менш ніж 60 днів — 0% |
---|
«Поточний ремонт дитячого майданчика за адресою: вул. Героїв АТО, 118/2 к. 4 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) ДК 021:201: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.ні роботи та поточний ремонт)1 послуга Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Героїв АТО, 118/2 к. 4 Строк: до 08.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору підряду
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливевідстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 241 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Повна назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03365854 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Ім'я |
Павленко Олександра Сергіївна |
Телефон | 0532609432 |
Ел. пошта | PAVLEN4IK@UKR.NET |