На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-18-007629-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 60 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги» за UA-2020-07-02-000881-a та UA-2020-07-23-004841-b, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно із Законом та потребами замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі – 1 послуга, на очікувану вартість закупівлі 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону. Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 1 вересня, 13:22 |
---|
Послуги з поточного ремонту фасаду приміщення КНП «ЦПМСД» КМР (поточний ремонт системи підсвічування, яка розміщена на поліклінічному корпусі дитячої поліклініки за адресою: вул. Грушевського, 7, м. Коростень, Житомирської області)1 послуга Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 7 Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Розрахунки проводяться після надання послуг шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця коштів протягом 30 робочих днів через ДКСУ м Києва на підставі наданих Замовником актів виконаних послуг. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "ЦПМСД" КМР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41844941 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 7 |
Ім'я |
Ольга Олегівна Багінська |
Телефон | +380963092537,+380639777125 |
Ел. пошта | baginskaknp@gmail.com |