На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 268 039.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42272715. 4. Місцезнаходження замовника: 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гончарова Альона Анатоліївна, уповноважена особа, телефон +38(0512)51-85-73, e-mail: rsrosvita@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню зазначеному у Додатку 1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57525, Очаківський район, Миколаївська область, село Козирка, вулиця Шкільна, будинок 1-Б. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 268 039,20 грн. (один мільйон двісті шістдесят вісім тисяч тридцять дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «31» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ПП БУДОВА ПЛЮС було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме: 1) Учасником не враховано при розрахунках договірної ціни кошти на покриття ризику та кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунки передбачено надавати відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт у своїй кошторисній документації передбачаючи кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику, що в свою чергу не було передбачено Учасником. Зазначені розрахунки передбачено надавати відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, викликаного інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів (6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). 2) У складі своєї пропозиції Учасником не дотримано вимогу щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Оголошенням передбачено два варіанти підтвердження факту наявності або копій технічних паспортів, або діючих договорів оренди механізмів та транспортних засобів. Наданий Довгостроковий договір між ПП «Будова плюс» (далі - Замовник) та ТОВ «Миколаївбудмеханізація» (далі - Виконавець) про надання послуг машинами та механізмами № 1241/04УММ від 16.04.2020 (далі – Договір) року передбачає: «п. 1.1. Виконавець за дорученням Замовника зобов’язується надавати останньому за плату послуги машинами та механізмами, які належать Виконавцю на праві приватної власності, а Замовник зобов’язуються сплатити вартість послуг за ціною визначеною цим Договором», «п.1.2. Під послугами машинами та механізмами у цьому Договорі розуміється, надання Виконавцем механізмами послуг технічного та господарського характеру для обслуговування та забезпечення потреб Замовника у його діяльності», «п.1.3. Послуги машинами та механізмами будуть здійснюватись Виконавцем безпосередньо». З цього слідує, що передані за цим Договором машини та механізми експлуатуватиме Виконавець. Наданою Довідкою № 21/10 від 21.08.2020 року «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (за формою відповідно до додатку 1.1. до Оголошення) надано інформацію щодо залучення Учасником: Автовишка локтевая ВС-22 (22 м), Компресор ПКС-5,25, Дизель-генератор, 60 кВт, МАЗ 544008 з самосвальним прицепом BODEX на підставі цього Договору. 3) У своїй пропозиції Учасник врахував у відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на загальновиробничі роботи: 1)витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин; 2) витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. В свою чергу Довідкою № 21/11 від 21.08.2020 року «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до Оголошення) не передбачено залучення водіїв для вищезазначених транспортних засобів, а от витрати прораховані. З цього слідує, що Учасником не надано повної інформації щодо залучення достатньої кількості працівників для виконання технічного завдання по закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ПП БУДОВА ПЛЮС було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме: 1) Учасником не враховано при розрахунках договірної ціни кошти на покриття ризику та кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Розрахунки передбачено надавати відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт у своїй кошторисній документації передбачаючи кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику, що в свою чергу не було передбачено Учасником. Зазначені розрахунки передбачено надавати відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, викликаного інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів (6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). 2) У складі своєї пропозиції Учасником не дотримано вимогу щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Оголошенням передбачено два варіанти підтвердження факту наявності або копій технічних паспортів, або діючих договорів оренди механізмів та транспортних засобів. Наданий Довгостроковий договір між ПП «Будова плюс» (далі - Замовник) та ТОВ «Миколаївбудмеханізація» (далі - Виконавець) про надання послуг машинами та механізмами № 1241/04УММ від 16.04.2020 (далі – Договір) року передбачає: «п. 1.1. Виконавець за дорученням Замовника зобов’язується надавати останньому за плату послуги машинами та механізмами, які належать Виконавцю на праві приватної власності, а Замовник зобов’язуються сплатити вартість послуг за ціною визначеною цим Договором», «п.1.2. Під послугами машинами та механізмами у цьому Договорі розуміється, надання Виконавцем механізмами послуг технічного та господарського характеру для обслуговування та забезпечення потреб Замовника у його діяльності», «п.1.3. Послуги машинами та механізмами будуть здійснюватись Виконавцем безпосередньо». З цього слідує, що передані за цим Договором машини та механізми експлуатуватиме Виконавець. Наданою Довідкою № 21/10 від 21.08.2020 року «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (за формою відповідно до додатку 1.1. до Оголошення) надано інформацію щодо залучення Учасником: Автовишка локтевая ВС-22 (22 м), Компресор ПКС-5,25, Дизель-генератор, 60 кВт, МАЗ 544008 з самосвальним прицепом BODEX на підставі цього Договору. 3) У своїй пропозиції Учасник врахував у відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на загальновиробничі роботи: 1)витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин; 2) витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. В свою чергу Довідкою № 21/11 від 21.08.2020 року «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до Оголошення) не передбачено залучення водіїв для вищезазначених транспортних засобів, а от витрати прораховані. З цього слідує, що Учасником не надано повної інформації щодо залучення достатньої кількості працівників для виконання технічного завдання по закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 41951964 |
---|---|
Поштова адреса | 54034, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, м.Миколаїв пр.Миру |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дроботун Юрій Олександрович |
Телефон | +380682552326 |
Ел. пошта | bud1528@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37912966 |
---|---|
Поштова адреса | 54015, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ СПОРТИВНА, будинок 13, кімната 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Кручинина |
Телефон | +380672094094 |
Ел. пошта | stroiservisniko@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41157144 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ХЕРСОНСЬКЕ ШОСЕ, будинок 115/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Крупенко |
Телефон | +380675157097 |
Ел. пошта | megalit.st@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34033573 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, 21, кв. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АЛЬТУС-ПРО |
Телефон | +380506421671 |
Ел. пошта | altusp@i.ua |
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 7 вересня, 18:04
Опис
Відмінити спрощену закупівлю по предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області (ДК 021:2015: код 45443000-4 «Фасадні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-19-001725-a з підстави визначеної пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-19-001725-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 268 039.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 680.39 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 вересня, 18:04 |
Аукціон |
31 серпня, 15:18 Переглянути |
Початок аукціону: | 31 серпня, 14:45 |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасадів дитячого садка «Колобок» з влаштуванням зовнішньої теплоізоляції системи «CERESIT» в с. Козирка по вул. Шкільна, 1Б, Очаківського району Миколаївської області1 робота Адреса поставки: 57525, Україна, Миколаївська область, село Козирка, вулиця Шкільна, будинок 1-Б Строк: до 31.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45443000-4, Фасадні роботи |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ РАДСАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42272715 |
Поштова адреса | 57160, Україна, Миколаївська область, селище Радісний Сад, Миколаївський р-н., вул. Миру, буд. 5 |
Ім'я |
Альона Гончарова |
Телефон | +380983438351 |
Ел. пошта | alenakatrich1994@gmail.com |