На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
242 096.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3 ч. 4 розділу ІІІ вимог предмета закупівлі, а саме: учасник закупівлі не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції проєкт договору, що оформлений у відповідності з Додатком № 4 вимогам до предмета закупівлі. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 6.1.2, 6.1.7, 6.2 Таблиці № 1 Додатку № 1 вимог предмета закупівлі, а саме: учасник закупівлі не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції наступні документи: - аналіз цін на матеріальні ресурси у вигляді таблиці, складеній у довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції); - бухгалтерську довідку відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3.; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196). - аналіз цін на обладнання, який необхідно виконати у вигляді таблиці (в довільній формі) з наданням документів згідно здійсненого аналізу (пропозиції інших постачальників аналогічного обладнання). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП. 3. Кошторисна трудомісткість вказана в локальних кошторисах завантажених учасником у складі пропозиції не відповідає трудомісткості у «нульових» кошторисах технічного завдання;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3 ч. 4 розділу ІІІ вимог предмета закупівлі, а саме: учасник закупівлі не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції проєкт договору, що оформлений у відповідності з Додатком № 4 вимогам до предмета закупівлі. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 6.1.2, 6.1.7, 6.2 Таблиці № 1 Додатку № 1 вимог предмета закупівлі, а саме: учасник закупівлі не завантажив через електронну систему закупівель у складі пропозиції наступні документи: - аналіз цін на матеріальні ресурси у вигляді таблиці, складеній у довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції); - бухгалтерську довідку відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3.; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196). - аналіз цін на обладнання, який необхідно виконати у вигляді таблиці (в довільній формі) з наданням документів згідно здійсненого аналізу (пропозиції інших постачальників аналогічного обладнання). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП. 3. Кошторисна трудомісткість вказана в локальних кошторисах завантажених учасником у складі пропозиції не відповідає трудомісткості у «нульових» кошторисах технічного завдання;
Код ЄДРПОУ | 42551994 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, Володимирська |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кувалдін Дмитро Васильович |
Телефон | +380665448558 |
Ел. пошта | innaetalon@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-19-004769-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 242 096.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 420.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 14:29 |
Дніпровська ГЕС. Реконструкція приміщення машинного залу Дніпровської ГЕС-2 в осях 15-16; Б-В на відм.26,9 м. Улаштування шатра для створення мікроклімату для акумуляторів та блоків гарантійного живлення філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Перший етап здійснюється у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Зоряна Даниленко Василівна |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |