На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: 1. Найменування Замовника: Овідіопольська селищна рада. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04379172. 4. Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Фурник Юлія Миколаївна, Сеціаліст І категорії Овідіопольської селищної ради (секретар тендерного комітету), 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А, телефон (048)-5135501, e-mail: S111@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вулиці Лесі Українки (від вулиці Суворова до вулиці Ватутіна) в смт Овідіополь Одеської області» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Овідіополь, Лесі Українки (від вулиці Суворова до вулиці Ватутіна). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 456 028,80 грн. (три мільйони чотириста п’ятдесят шість тисяч двадцять вісім гривень 80 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 01.05.2021 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.09.2020 р. 14. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки:
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40603406 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65003, Одеська обл., місто Одеса, Суворовський район, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ ПРОГРЕСДОРБУД |
Телефон | +380676541474 |
Ел. пошта | 40603406@I.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41025058 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 65070, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ІНГЛЕЗІ, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Полищук Людмила |
Телефон | +380973157440 |
Ел. пошта | LIDER.BUD@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43457251 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Покровський,буд. 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шумковський Юрій Володимирович |
Телефон | +380674857121 |
Ел. пошта | greenner20@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-08-31-000601-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 456 028.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 34 560.29 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 17 280.00 UAH |
Період уточнень | до 13 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 жовтня, 15:37 |
Аукціон |
23 вересня, 15:39 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вулиці Лесі Українки (від вулиці Суворова до вулиці Ватутіна) в смт Овідіополь Одеської області»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.05.2021 00:05 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Овідіопольська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04379172 |
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А |
Ім'я |
Юлія Фурник |
Телефон | +380966544792,+380485135501 |
Ел. пошта | s111@ukr.net |