На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Договір №29/09 від 01.09.2020р. на суму 51288,00 грн. без ПДВ включає в себе код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне на суму 1500,00 грн. без ПДВ; код ДК 021:2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них на суму 21564,00 грн. без ПДВ; код ДК 021:2015 (CPV) 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи 28994,00 грн. без ПДВ. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-01-001728-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 1 вересня, 16:05 |
---|
дошка пробкова2 штука Адреса поставки: 18018, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, просп. Хіміків, 36 Строк: до 31.12.2020 15:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Джерело фінансування: державний бюджет - 1050,00 грн., місцевий бюджет - 450,00 грн. Розрахунок за договором здійснюється на підставі накладної на умовах відстрочки платежу до 5-ти банківських днів з моменту отримання товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Черкаська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33363335 |
Поштова адреса | 18018, Україна, Черкаська область, Черкаси, проспект Хіміків, будинок 36 |
Ім'я |
Мархоцька Алла Василівна |
Телефон | +380961225661 |
Ел. пошта | school10ck@meta.ua |