На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Скасовано
28 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 28 листопада, 00:04
Опис
Необхідність відміни процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона) – код за ДК 021:2015 – 45230000-8. (Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-02-004089-b) на підставі порушення ч.12 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій перевищує 20 робочих днів, в зв’язку з відсутністю кворуму тендерного комітету в останній день розгляду тендерних пропозицій. Дане порушення неможливо усунути в зв’язку з неможливістю поновлення або продовження строку проведення розгляду.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-004089-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 170 578 867.50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 852 894.34 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 852 000.00 UAH |
Період уточнень | до 5 жовтня, 21:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 жовтня, 21:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 00:04 |
Початок аукціону: | 20 листопада, 13:14 |
Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. ПатонаConstruction of a bicycle path on the Embankment Highway from the Post Square to the bridge named after E.O. Paton1 робота Адреса поставки: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Набережне шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона Строк: до 31.12.2022 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Виконавця Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359026 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Ім'я |
Олександр Бабенко Ігорович (Babenko Alexandr) |
Телефон | 380442849214 |
Ел. пошта | market_kievavtodor@ukr.net |