На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
111 211.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для підтвердження відповідності класифікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електроному (сканованому) вигляді: 1. Документ/и, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання пропозиції та договору (протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення, або довіреність з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах тощо). 2. Копію Статуту. 3. Копію наказу про призначення директора або протокол загальних зборів учасників. 4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громад-ських формувань з даними про види діяльності, перебування юридичної особи у процесі про-вадження у справі про банкрутство, санації, зокрема відомості про розпорядника майна, санатора, відомостями про перебування юридичної особи у процесі припинення, отриманий не раніше ніж 14 днів з дати публікації вказаної закупівлі. 5. Копію Свідоцтва платника ПДВ або Витягу платника Єдиного податку. 6. Довідку (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку не менш 2 років та виконання аналогічного господарського договору*. (Для підтвердження інформації зазначеної в довідці Учасники повинні надати копії не менш ніж 6 договорів на виконання поточного ремонту приміщень з актами виконаних робіт). 7. Довідку (за підписом Учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі про наявність кваліфікованих працівників, необхідних для виконання робіт. 8. Протягом 3 (трьох) років виконавець робіт здійснює гарантійне обслуговання/технічний нагляд об’єкту. 9. Задля своєчасного виконання гарантійних обов’язків сервісний/ремонтний підрозділ Учасника має бути розташован в радіусі не більш 10 км від об’єкту ремонту. Учасник повинен надати довідку з точною адресою розташування сервісного/ремонтного підрозділу у разі, якщо ця адреса не співпадає з юридичною. * Аналогічним договором вважається договір на поточний ремонт приміщення у м. Коростень з залученням коштів місцевого бюджета Всі довідкі і скановані копіі надаються окремими файлами, у форматі pdf. У разі ненадання усіх необхідних документів протягом періоду подання пропозицій, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації. Після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3101520273 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, 1й провулок Некрасова 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ширченко Сергій Сергійович |
Телефон | +380679608623 |
Ел. пошта | lev250762@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-02-008516-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 111 211.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 600.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 вересня, 14:53 |
поточний ремонт приміщення Коростенської міської комунальної служби на воді по вул. Шатрищанська, будинок 25-В ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт1 послуга Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Шатрищанська, будинок 25-В Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
згідно умов
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Коростенська міська комунальна рятувальна служба на воді |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42100664 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Шатрищанська буд.25-В |
Ім'я |
Ліна Шуляренко Павлівна |
Телефон | 380972424239 |
Ел. пошта | kmkrs_vod@ukr.net |