На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 050 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 31564367 |
---|---|
Поштова адреса | 03148, Україна, м. Київ, Київ, вул. Жмеринська, 11/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лук'янчук Олександр Володимирович |
Телефон | +380444004480 |
Ел. пошта | anabud@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39720582 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 10008, Житомирська обл. м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Добровольський Михайло |
Телефон | +380988905822 |
Ел. пошта | nreferent@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42620821 |
---|---|
Поштова адреса | 07403, Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 125, офіс 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ ЕКО-Н |
Телефон | +380634473620 |
Ел. пошта | toveko_n@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-08-003263-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 050 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 25 254.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 25 253.50 UAH |
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 09:48 |
Аукціон |
2 жовтня, 13:12 Переглянути |
"Реконструкція частини будівлі ЗОШ №13 під туалет з надбудовою другого поверху по вул. Селезньова, 101 в м. Коростень" (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)1 робота Адреса поставки: 11502, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Селезньова, 101 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39932654 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Ім'я |
Сергій Борисович Сорокін |
Телефон | +380412474388 |
Ел. пошта | 39932654oda@gmail.com |