На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 459 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк виконання - 90 днів.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31660495 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01042, м.Київ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ФІЛАТОВА, будинок 22/8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Матросов Олександр |
Телефон | +380506223592 |
Ел. пошта | INTEK.PROEKT@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-09-004209-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 459 100.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 43 773.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 жовтня, 09:28 |
Проектно-вишукувальні роботи з коригування стадії «П» проекту будівництва з проходженням експертизи по об’єкту: «Реконструкція будівлі дитячої лікарні з прибудовою за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 12, м. Слов’янськ»1 робота Адреса поставки: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Я.Мудрого, 9 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
«Замовник» може перерахувати «Виконавцю» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках зазначеного розміру визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань тощо. «Виконавець» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у календарному плані виконання робіт, меншому ніж три місяці, «Виконавець» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Виконавця», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Виконавець» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами здавання-приймання виконаних робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється по завершенню робіт. Загальний розмір оплати після завершення робіт з розроблення (коригування) проектно-кошторисної документації, з урахуванням наданої попередньої оплати, не може перевищувати 70 % від загальної вартості проектних робіт, яка включає вартість проходження експертизи. Останні кошти у розмірі 30% «Замовник» сплачує «Виконавцю» після проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту. Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється «Замовником» в межах суми договірної ціни, що не перевищує вартості робіт відповідно до експертизи проектно-кошторисної документації. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Ігор Ігнатов |
Телефон | +380671258785 |
Ел. пошта | dkb.p@ukr.net |