На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
894 682.80 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40158414 |
---|---|
Поштова адреса | 20603, Україна, Черкаська область, Шполянський район, місто Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 4, офіс 305 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Абрамян Фрунзік Саргісович |
Телефон | ++380672897739 |
Ел. пошта | ibk-apostol@ukr.net |
Скасовано
4 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 4 грудня, 00:00
Опис
Згідно п. 5 ч. 8 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-14-005370-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 894 682.80 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником торгів двічі проводилась процедура відкритих торгів із закупівлі послуг з поточного середнього ремонту мосту на О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 4+890 − км 4+980, через суходіл, Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область, які не відбулись, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Посилання на дані закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-06-001482-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-25-004619-c. |
Дата останніх змін | 4 грудня, 00:00 |
---|
Поточний середній ремонт мосту на О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 4+890 − км 4+980, через суходіл, Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область1 послуга Адреса поставки: 00000, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, 00000, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, мост на О 240928 Стеблів − Заріччя − Богуслав, км 4+890 − км 4+980, через суходіл Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42009566 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Ім'я |
Бутук Ганна Олександрівна |
Телефон | 380936025768, |
Ел. пошта | dp.smad.ch@gmail.com |