На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
122 942.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва" Херсонської обласної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва» Херсонської обласної ради. 2. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02214834. 4. Місцезнаходження замовника: 73003, Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 39. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Драмарецька Інна Олександрівна, голова тендерного комітету, 73003, Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, 39, телефон (0552) 26-47-45, e-mail: xmy@online.ua. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні) у відповідності до Додатку № 1.10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Богородицька, 19. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 122 942,00 грн. (сто двадцять дві тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «21» вересня 2020 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» вересня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 3539411873 |
---|---|
Поштова адреса | 73009, Україна, Херсонська область, місто Херсон, СЕЛИЩЕ ГЕОЛОГІВ, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 8 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ростислав Силантьєв |
Телефон | +380954821772 |
Ел. пошта | fopsilantiev@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 22749193 |
---|---|
Поштова адреса | 73001, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Червонопрапорна, 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Димченко |
Телефон | +380505059851 |
Ел. пошта | alina-a@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-15-000778-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 122 942.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 229.42 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 16:02 |
Аукціон |
23 вересня, 13:54 Переглянути |
Автоматична пожежна сигналізація. Система керування евакуюванням. Система централізованого пожежного спостерігання. Гуртожиток по вул. Богородицька, 19 в м. Херсоні.1 робота Адреса поставки: 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Богородицька, 19 Строк: до 15.10.2020 10:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Херсонський фаховий коледж музичного мистецтва" Херсонської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02214834 |
Поштова адреса | 73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова,39 м.Херсон |
Ім'я |
Драмарецька Інна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380552225576 |
Ел. пошта | xmy@online.ua |