На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; 2. Назва предмета закупівлі: поточний ремонт об`єкту благоустрою - улаштування тротуару в районі буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми; 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі: Код послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Обсяг надання послуг Місце надання послуг Строк надання послуг Улаштування покриття із плитки 45233253-7 108 м2 буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми відповідно до оголошення Улаштування бетонних тротуарних бордюрів 45233253-7 174 м.п. буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми відповідно до оголошення 4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. 5. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: район будинку №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми. 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р. 7. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. 8. Очікувана вартість предмету закупівлі: 190 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 9. Період уточненя інформації про закупівлю: по 21.09.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом. 10. Кінцевий строк подання пропозицій: 24.09.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом 11. Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 12. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 13. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 950 грн. (0,5%). 15. Інша інформація: Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. 15.1 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб). 15.2 Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. 15.3 Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція). Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості робіт, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України. Документи, які надаються учасником, з метою підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, повинні бути виконані із детальним зазначенням витрат. У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі. 15.4 Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації); 15.5 Довідку за Формою 1 що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Форма 1 ПІБ Професія Залучені За штатним розкладом За договором цивільно-правового характеру Робітники субпідрядних організацій 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації, вказаній у довідці необхідно надати копії або оригінали відповідних документів про трудови взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою. 15.6 Гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору, з інформацією про найменування контрагента, з яким було укладено договір. На підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору надати: - копії договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі; - копії актів виконаних робіт, наданих послуг; - лист – відгук замовника про відсутність претензій при виконанні договору (ів), зазначеного(их) в гарантійному листі. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами розгляду пропозиції ФОП Ніконорова Валерія Миколаївна на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі встановлена невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції ФОП Ніконорова Валерія Миколаївна на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі встановлена невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 3211819406 |
---|---|
Поштова адреса | 40008, Україна, Сумська область, м. Суми, просп. М. Лушпи, буд. 5, корп. 4/1, кв.15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ніконорова Валерія Миколаївна |
Телефон | +380957538119 |
Ел. пошта | nikonorova.valerija@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
В складі пропозиції ТОВ "УКРМАКОБУД" в пояснювальній записці до договірної ціни на улаштування тротуару в районі буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми наявна інформація про середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в сумі 20 000 грн. Зокрема, необхідно зазначити, що згідно з роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, які були викладені у листі від 15 липня 2009 р. № 9/9-1056, поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання, отже вищезазначені показники заробітної плати можуть застосовуватися при виконанні робіт по поточному ремонту об’єкта. Також, пунктом 3.7. проекту Договору (додаток №1) по вищезазначеному об’єкту, встановлено, що заробітна плата розраховується з врахуванням відповідних розрядів робіт за ресурсними кошторисними нормами по показникам, які доводяться Держбудом України, що діють на момент укладання цього Договору. Це означає, що всі складові мають бути розраховані відповідно до Правил визначення вартості будівництво, в тому числі і заробітна плата. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», розмір кошторисної заробітної плати, визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9 356 грн. 00 коп. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4%. Отже, за вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році має бути 9 954, 78 гривень
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В складі пропозиції ТОВ "УКРМАКОБУД" в пояснювальній записці до договірної ціни на улаштування тротуару в районі буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми наявна інформація про середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в сумі 20 000 грн. Зокрема, необхідно зазначити, що згідно з роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, які були викладені у листі від 15 липня 2009 р. № 9/9-1056, поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання, отже вищезазначені показники заробітної плати можуть застосовуватися при виконанні робіт по поточному ремонту об’єкта. Також, пунктом 3.7. проекту Договору (додаток №1) по вищезазначеному об’єкту, встановлено, що заробітна плата розраховується з врахуванням відповідних розрядів робіт за ресурсними кошторисними нормами по показникам, які доводяться Держбудом України, що діють на момент укладання цього Договору. Це означає, що всі складові мають бути розраховані відповідно до Правил визначення вартості будівництво, в тому числі і заробітна плата. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», розмір кошторисної заробітної плати, визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9 356 грн. 00 коп. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4%. Отже, за вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році має бути 9 954, 78 гривень
Код ЄДРПОУ | 43121717 |
---|---|
Поштова адреса | 39530, Україна, Полтавська область, Карлівський район, село Лип'янка, ВУЛИЦЯ СТЕПОВА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Македон Мурадханян |
Телефон | +380665285252 |
Ел. пошта | ukrmakobud@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3500408921 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПРОКОФ'ЄВА, будинок 14/5, квартира 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дарина Марєєва |
Телефон | +380951323294 |
Ел. пошта | darina_bitsak@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35906877 |
---|---|
Поштова адреса | 40011, Україна, Сумська область, Суми, вул. Супруна 12/27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ноженко Олександр В'ячеславович |
Телефон | +380952464012 |
Ел. пошта | sumyslavbud@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-15-002795-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 13:32 |
Аукціон |
24 вересня, 13:38 Переглянути |
Поточний ремонт об`єкту благоустрою - улаштування тротуару в районі буд. №43Б по вул. Романа Атаманюка в м. Суми108 метр квадратний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |