На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 680 103.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31298427 |
---|---|
Поштова адреса | 08600, Україна, Київська область, м. Васильків, вул. Володимирська, 22-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Опря |
Телефон | +380503682086 |
Ел. пошта | 3682086@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21952182 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 86065, Донецька обл., місто Авдіївка, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 12-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бештанко Михайло |
Телефон | +380667556965 |
Ел. пошта | SPASM2008@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42671750 |
---|---|
Поштова адреса | 87555, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Макаров |
Телефон | +380950089133 |
Ел. пошта | amackbusines@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33991075 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 10, офіс 309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Вітушинський |
Телефон | +380985759401 |
Ел. пошта | donbasbudindustria@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-15-006306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 680 103.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 68 400.51 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 68 400.51 UAH |
Період уточнень | до 21 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 22 жовтня, 13:29 |
Аукціон |
2 жовтня, 12:48 Переглянути |
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)”1 робота Адреса поставки: 85320, Україна, Донецька область, м.Мирноград, мікрорайон Східний, буд.24а Строк: до 31.03.2021 00:03 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»(аванс надається на 3 місяці з моменту виплати. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22039304 |
Поштова адреса | 85320, Україна, Донецька область, місто Мирноград, ВУЛИЦЯ ДАРКО, будинок 2 |
Ім'я |
Кристина Ігорівна Любезна |
Телефон | +380953888680 |
Ел. пошта | kultura14@ukr.net |