На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону
Код ЄДРПОУ | 33816242 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Євгена Котляра, буд.8/10А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Скрипель Тетяна Семенівна |
Телефон | +380666403385 |
Ел. пошта | ppzemstr@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23101181 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЛЕБЕДИНСЬКОГО, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ірина Демешкан |
Телефон | +380978966177 |
Ел. пошта | svityaz.corp@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-15-005604-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 262 090.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 310.45 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 67 860.00 UAH |
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 09:33 |
Аукціон |
5 жовтня, 12:43 Переглянути |
Передача ліцензійного програмного забезпечення для перегляду, копіювання містобудівної документації, підготовка працівників Замовника до використання програмного забезпеченняліцензійне програмне забезпечення |
ліцензійне програмне забезпечення — 15% ліцензійне програмне забезпечення — 0% |
---|---|
Гарантійне обслуговування та консультаційна підтримка практичного використання програмного забезпечення на площадці Замовника протягом 1-го року після передачі предмету закупівлігарантійне обслуговування |
гарантійне обслуговування — 10% гарантійне обслуговування — 0% |
Виконання предмету закупівлі в термін на 90 календарних днів менший від заявленого Замовником закупівлітермін виконання |
термін виконання — 4% термін виконання — 0% |
Комплекс послуг з розроблення Генерального плану смт Турбів Липовецького району Вінницької області1 послуга Адреса поставки: 22513, Україна, смт. Турбів, вул.МИру,42 Строк: до 31.12.2022 21:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71410000-5, Послуги у сфері містобудування |
1.1. Ціна Договору включає: вартість Послуг, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати на відрядження тощо. 1.2. Зазначена вище ціна Договору є кінцевою (незмінною) і не підлягає коректуванню, крім випадків, визначених цим Договором. 1.3. Сума визначена у Договорі може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, або в залежності від реального фінансування видатків. 1.4. Оплата наданої послуги здійснюється Замовником поетапно згідно Календарного плану (Додаток № 2), на підставі Актів приймання-передачі наданих Послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Надання Послуги Виконавцем за наступними певного етапами розпочинається лише після повної оплати попередніх. 1.5. Замовник повертає Виконавцю забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем І-го етапу Договору в сумі __------_____________. 1.6. Розрахунки за надані послуги проводяться відповідно Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Виконавця. 1.7. Оплата здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. 1.8. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, та з моменту реєстрації Договору в органах Державної казначейської служби України. 1.9. Відповідно до Бюджетного Кодексу України, Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, бюджетні фінансові зобов’язання здійснюються виключно в межах відповідних фактичних надходжень з урахуванням помісячного розпису.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Турбівська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04326230 |
Поштова адреса | 22513, Україна, Вінницька область, смт Турбів, вул Миру,42 |
Ім'я |
Москалюк Ольга Борисівна ( ) |
Телефон | +380435842327 |
Ел. пошта | turbivsr@yandex.ua |