На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 895.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підрядник бере на себе такі обов’язки: - в порядку та на умовах, визначених Договором виконати з використанням власних ресурсів будівництво та пов’язані роботи відповідно до кошторисної документації в строк до «15» грудня 2020 року (термін закінчення робіт); - одержати встановлені законодавством дозволи на виконання окремих видів робіт; - вживати заходів до збереження майна, переданого Замовником; - здійснити матеріально-технічне забезпечення проведення робіт відповідно до документації; - забезпечити неухильне дотримання усіх вимог чинного в Україні законодавства при проведенні робіт та виконанні пов’язаних із ним робіт. Зокрема відповідних норм та нормативно-технічних документів; - здійснювати експертну перевірку, випробовування робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які використовуються для виконання робіт, та повідомляти про це Замовника у визначені договором строки; - своєчасно попередити Замовника про те, що додержання його вказівок стосовно способу виконання робіт загрожує їх якості або придатності, та про наявність інших обставин, які можуть викликати таку загрозу; - здати виконані роботи після їх проведення Замовнику в порядку та в строки передбачені цим Договором. Загальна ціна Договору розрахована у відповідності до національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-17-002876-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 43 895.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 вересня, 10:58 |
---|
Ремонтно-відновлювальні роботи (після буревію, що стався 10 лютого 2020 р.) шатрового даху житлового будинку на вул. Тарнавського, 34 в м. Дрогобич Львівської області (капітальний ремонт)1 робота Адреса поставки: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, шатровий дах житлового будинку на вул. Тарнавського, 34 Строк: до 15.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник може перерахувати попередню оплату ( аванс)и у розмірі 30 % від кошторисних призначень поточного року після виставлення Підрядником рахунку. Термін погашення Підрядником попередньої оплати здійснюється протягом трьох місяців з дня отримання коштів на казначейський рахунок. Залік попередньої оплати (авансу) проводиться поступово при проміжних щомісячних платежах за виконані роботи на основі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами. Не підтверджені (не використані) протягом 90 днів суми авансу Підрядником актами виконаних робіт повертаються на рахунок Замовника протягом 2 робочих днів Підрядником. Ціна робіт за цим Договором включає в себе компенсацію витрат Підрядника та належну йому винагороду. Ціна робіт визначається у кошторисі розрахунку вартості робіт та складає 43 895,00 грн. (сорок три тисячі вісімсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ та здійснюється за рахунок бюджетних коштів Дрогобицької міської ради. Договірна ціна є динамічною. Замовник має право протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) на підставі пред’явленого Підрядником рахунку у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, передбачених умовами договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику робіт на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт, виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором та у відповідності до норм Постанови Кабінету міністрів України № 1070 від 04.12.2019р. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців. Не використана сума авансу повертається на рахунок Замовника протягом 10 робочих днів.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт Підрядника здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами відповідно до вимог цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05447349 |
Поштова адреса | 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Ім'я |
Ірина Броварська |
Телефон | +380324433570 |
Ел. пошта | departament_drb@ukr.net |