На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-09-18-007967-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 319 061.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 26 595.31 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 25 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 12:04 |
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робітОбсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт підтверджується звітом про фінансові результати за 2019 рік |
Понад 10 млн. гривень — 20% Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно — 15% Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно — 10% Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно — 5% Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно — 2% До 2 млн. грн. включно — 0% |
---|---|
Наявність кваліфікованих працівниківНаявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за 2019 рік або Звітом із праці за останній звітний період. |
Понад 15 працівників — 10% Від 11 до 15 працівників включно — 6% Від 6 до 10 працівників включно — 3% До 5 працівників включно — 0% |
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги в с. Оришківці Копичинецької об’єднаної територіальної громади Гусятинського району Тернопільської області1 робота Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Гусятинський район, с. Оришківці Строк: до 31.12.2020 15:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | КП Тернопількомунінвест |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32865587 |
Поштова адреса | 46017, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Ім'я |
Чуй Павло Павлович (Chuy Pavlo Pavlovuch) |
Телефон | +380352289449 |
Ел. пошта | pavlo.chuy@gmail.com |